Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Το Renault Scenic επέστρεψε ως ηλεκτρικό στην 5η γενιά του, με μία εντελώς διαφορετική σχεδιαστική προσέγγιση, αλλά και αμιγώς ηλεκτρική καρδιά. Ξεχάστε το MPV που ξέρατε, πλέον το Scenic ανέβηκε επίπεδο και απευθύνεται σε πολύ μεγαλύτερο κοινό.
Το νέο Scenic θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στις αρχές του επόμενου έτους, σε δύο ηλεκτρικές εκδόσεις. Η έκδοση Standard range διαθέτει έναν εμπρός τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 170 ίππους και ροπή 280 Nm ενώ αντλεί ρεύμα από μια μπαταρία 60 κιλοβατώρων που μπορεί να προσφέρει αυτονομία άνω των 420χλμ. (WLTP). Το 0-100 έρχεται σε 9.3 δευτ. ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 150χλμ./ώρα.
Η High Range έκδοση διαθέτει έναν πιο ισχυρό κινητήρα που αποδίδει 220 ίππους και 300 Nm ροπής, ενώ χρησιμοποιεί ένα μεγαλύτερο πακέτο 87 kWh που επιτρέπει αυτονομία άνω των 620χλμ. στον κύκλο WLTP. Σε αυτή την περίπτωση το 0-100 έρχεται σε 8,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι στα 170χλμ./ώρα.
Το ενδιαφέρον είναι ότι και τα δύο πακέτα μπαταριών αποτελούνται από μεμονωμένες μονάδες που μπορούν εύκολα να αλλαχθούν και να επισκευαστούν ξεχωριστά, αναφέρει η Renault.
Στο εσωτερικό του, το ολοκαίνουργιο Scenic E-Tech Electric διαθέτει πέντε θέσεις και ένα εντελώς επίπεδο δάπεδο, καθώς και αποθηκευτικούς χώρους έως και 38,7 λίτρων διάσπαρτους σε όλη την καμπίνα.
Με μήκος 4.470 χιλιοστά, πλάτος 1.864 χιλιοστά και ύψος 1.571 χιλιοστά, το ολοκαίνουργιο Renault Scenic ενώ έχει χωρητικότητα 545 λίτρων στο πορτμπαγκάζ.
Μπροστά, το λεγόμενο ψηφιακό κόκπιτ OpenR Link αποτελείται από δύο οθόνες: μια οριζόντια οθόνη TFT 12,3 ιντσών πίσω από το τιμόνι και μια κάθετη οθόνη αφής 12 ιντσών στη μέση της κονσόλας που εμφανίζει περιεχόμενο για περισσότερες από 50 εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένων των χαρτών Google. Είναι επίσης συμβατή με το Apple CarPlay και το Android Auto, με ενσύρματη και ασύρματη σύνδεση.