Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Πριν από λίγες ώρες η Dacia επιβεβαίωσε ότι από το 2025 θα λάβει μέρος με εργοστασιακή ομάδα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally-Raid. Αποκορύφωμα της αγωνιστικής της εμπλοκής θα είναι ο αγώνας του Dakar, η απόλυτη δοκιμασία αξιοπιστίας και αντοχής. 
Το Rally Dakar, μία απίστευτη περιπέτεια για ανθρώπους και μηχανές, συγκεντρώνει κάθε χρόνο, εδώ και 40 χρόνια, πάνω από 500 συμμετοχές από 60 εθνικότητες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όμως υπάρχει και μια ακόμη είδηση εξίσου σημαντική. Τα δύο εργοστασιακά Dacia από το 2024 θα οδηγούν 9 φορές Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής ράλλυ Sébastien Loeb και η Ισπανίδα οδηγός ράλλυ Cristina Gutiérrez Herrero. 
Ο αγώνας του Dakar αποτελεί την ιδανική απόδειξη της ισορροπίας μεταξύ «λογικής» και «συναισθήματος», έννοιες ταυτόσημες με το DNA της Dacia. Και αυτό ακριβώς τόνισε ο Denis LE VOT, DACIA CEO : 
«Dacia και Dakar είναι, πλέον, δύο ταυτόσημες έννοιες!

Η συμμετοχή της εταιρείας στο διάσημο ράλλυ, δεν αποτελεί μόνο μια δοκιμή πραγματικής αξιοπιστίας για τη Dacia, αλλά δείχνει και τη δέσμευσή της στις μετακινήσεις με χαμηλές εκπομπές άνθρακα. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε στο Ντακάρ με τεχνολογία συνθετικών καυσίμων. Η Dacia, μαζί με την καλύτερη ομάδα και τους καλύτερους οδηγούς θέτουν σοβαρή υποψηφιότητα για μία πολύ ανταγωνιστική εμφάνιση στο σκληρό αυτό ράλλυ»

Το Ράλλυ Dakar είναι το ιδανικό πεδίο δοκιμών της νέας τεχνολογίας που υιοθετεί η Dacia.Πριν την έναρξη της αγωνιστικής σεζόν του 2025, τα πρωτότυπα της Dacia θα δοκιμαστούν σκληρά, συμμετέχοντας στο ράλλυ Μαρόκου, το 2024.
Η Dacia θα ασχοληθεί με αυτό το συναρπαστικό εγχείρημα στηριζόμενη στις ικανότητες του Renault Group, αλλά και στη συνεργασία με τη γνωστή αγγλική αγωνιστική ομάδα της Prodrive, η οποία φημίζεται, σε παγκόσμια κλίμακα, για την εμπειρία και την τεχνογνωσία της στην εξέλιξη πρωτοτύπων για αγώνες rally-raid.
Για σχεδόν 40 χρόνια, η Prodrive αποτελεί ένα από τα κορυφαία ονόματα στο παγκόσμιο αγωνιστικό στερέωμα, παρέχοντας υποστήριξη σε εργοστασιακές συμμετοχές, ικανές να κερδίσουν διεθνή πρωταθλήματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ολόκληρη τη σεζόν, το πρόγραμμα του εργοστασίου της Dacia θα εκμεταλλευθεί την εσωτερική τεχνογνωσία και την τεράστια εμπειρία των μηχανολόγων της αγγλικής αγωνιστικής ομάδας της Prodrive, η οποία θα είναι υπεύθυνη για την εξέλιξη των αγωνιστικών μοντέλων 
Η εμπλοκή της Prodrive με το Rally Dakar και τους αγώνες Rally-Raid χρονολογείται από το 2020, καθώς έχει λάβει μέρος στα τρία τελευταία Dakar, με αυτοκίνητα που έχουν σχεδιάσει διάφορες ιδιωτικές ομάδες και έχουν κατακτήσει δύο δεύτερες θέσεις, το 2022 και το 2023, με τον Sébastien Loeb, ο οποίος, πλέον, είναι και επίσημα μέλος της ομάδας της Dacia.

Το rally-raid είναι μια περιπέτεια για ανθρώπους και μηχανές, που ταιριάζει απόλυτα με τη φιλοσοφία της Dacia: πρόκειται για μια υπαίθρια δοκιμασία αξιοπιστίας στο τιμόνι ενός 4κίνητου πρωτοτύπου, που κατασκευάζεται και εξελίσσεται με στόχο να αντιμετωπίζει τις πιο ακραίες συνθήκες. Αποτελεί, παράλληλα, μια ευαισθητοποιημένη οικολογικά περιπέτεια, όπου το αγωνιστικό αυτοκίνητο της Dacia θα κινείται με συνθετικό καύσιμο, αλλά και μια ‘cool’ περιπέτεια με ουσιαστικό χαρακτήρα και φιλόδοξο στόχο που δεν αφήνει περιθώρια για περιττές πολυτέλειες. Το αυτοκίνητο της Dacia που θα λάβει μέρος στο Rally Dakar θα χρησιμοποιεί συνθετικό δοκιμαστικό καύσιμο της Aramco. (*)

Το Rally Dakar θα αποτελέσει ένα εργαστήριο δοκιμών για τις ιδέες της Dacia. Μία ευκαιρία να δοκιμαστούν νέες έξυπνες λύσεις “à la Dacia”, τόσο σε ό,τι αφορά στις υπαίθριες δραστηριότητες, όσο και αναφορικά με τον τομέα των ενεργειακών επιλογών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για τον Sebastien Loeb δεν χρειάζεται να κάνουμε καμιά αναφορά. Από το 2004 έως το 2012 ο 49χρονος Γάλλος έχει κατακτήσει 9 φορές το Π.Π WRC. Είναι ένας από τους πλέον επιτυχημένους οδηγούς αγώνων, ενώ θεωρείται ο μεγαλύτερος οδηγός ράλλυ όλων των εποχών. 
Ο Loeb λαμβάνει μέρος στο Dakar από το 2016. Το 2021, συμμετείχε στο Rally Dakar πίσω από το τιμόνι ενός Bahrain Raid Xtreme Hunter, που σχεδίασε και διαχειρίζεται η βρετανική ομάδα Prodrive.Το ‘success story’ μεταξύ του Sébastien Loeb και της Prodrive θα συνεχιστεί στο τιμόνι ενός Dacia.

H Ισπανίδα οδηγός ράλι Cristina Gutierrez Herrero έγινε η πρώτη Ισπανίδα που τερμάτισε στο Ράλλυ Ντακάρ το 2017, στην κατηγορία αυτοκινήτων. Και αυτό το κατάφερε σε ηλικία μόλις 31 ετών. Από το  2017 – 2023 έχει πάρει μέρος σε επτά 7 Ράλλυ Ντακάρ. Είναι πρωταθλήτρια all-terrain rally (κατηγορία γυναικών) στην Ισπανία από το 2012.

(*)
Το πρωτότυπο της Dacia θα κινείται με δοκιμαστικά συνθετικά καύσιμα που θα προμηθεύεται από την Aramco, παγκόσμιο ηγέτη στον τομέα της ενέργειας και των χημικών προϊόντων. Τα συνθετικά καύσιμα της Aramco συνδυάζουν το υδρογόνο που παράγεται από ανανεώσιμες πηγές, με τεχνολογίες δέσμευσης ρύπων CO2, που τελικά δίνουν ένα καύσιμο με χαμηλότερη περιεκτικότητα σε άνθρακα, συμβατό με τους σημερινούς κινητήρες.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης