Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Ίσως να πρόκειται για την πιο απαιτητική ειδική διαδρομή του αγώνα. Είναι κυρίως ανηφορική, με λίγα κατηφορικά κομμάτια, σχετικά στενή (εκτός των τελευταίων τριών χιλιομέτρων), με πολλά άλματα, αλλού γρήγορα και αλλού αργά. Περίπου στο μέσον της έχει ένα ασφάλτινο κομμάτι 540μ. Λίγο πριν το Stop έχει ένα εντυπωσιακό διπλό άλμα, αλλά περιορισμένο χώρο για θεατές. Το συνολικό μήκος της Ε.Δ. ενώ ήταν κανονικά 19.77χλμ., μετά από απόφαση, μειώθηκε στα 9χλμ. (αφαιρέθηκαν τα πρώτα 10χλμ.).
Όπως ήταν φυσικό ο πρωτοπόρος στην γενική κατάταξη Rovanpera δεν ρίσκαρε και οδήγησε αργά και σταθερά κάνοντας τον 7ο ταχύτερο χρόνο, ουσιαστικά εξασφαλίζοντας τη νίκη στο φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις (εκτός απίστευτου απροόπτου στην τελευταία Ε.Δ. Wolf Power Stage).
Ταχύτερος στην Ε.Δ. ήταν ο Sordo της Hyundai με χρόνο 6:46.4, με τον Evans να ακολουθεί με+1.3 δευτ. και τον Tanak να κλείνει την ταχύτερη τριάδα με +1.4δευτ.
Οι χρόνοι της κατηγορίας Rally1 για την Ε.Δ. Γραμμένη 1 είναι:
Η γενική κατάταξη μετά και το τέλος της 14ης Ε.Δ. είναι:
Ακολουθεί στις 13:15 το δεύτερο πέρασμα από την Ε.Δ. Γραμμένη αποτελώντας και την τελευταία Ε.Δ. του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Επίσης είναι και η Wolf Power Stage δίνοντας επιπλέον βαθμούς στα 5 ταχύτερα πληρώματα, ανεξαρτήτως της γενικής κατάταξης.