Στην ισπανική πίστα Jerez de la Frontera παρουσιάσθηκαν αστάθμητοι παράγοντες που επηρέασαν αρνητικά τους αγώνες του. Ο 19χρονος που είχε από νωρίς ταχύτητα και έγραφε ανταγωνιστικούς χρόνους με το μονοθέσιο της Palou Motorsport δεν κατάφερε να πάρει βαθμούς. Το μονοθέσιό του που διαθέτει 4κύλινδρο κινητήρα (Alfa Romeo by Autotecnica Motori) 270 αλόγων (με επιπλέον boost 25 αλόγων με λειτουργία push-to-pass) στον πρώτο αγώνα του αγωνιστικού τριημέρου στη Jerez, παρουσιάσε αρκετά μηχανικά προβλήματα.
Ο Τζώρτζης ανέφερε οτι: «Η ατυχία ξεκίνησε από ένα δύσκολο σκέλος κατατακτήριων δοκιμών, κατά το πρώτο μισό του οποίου αντιμετωπίσαμε βλάβη στο μονοθέσιο. Καταφέραμε να την αντιμετωπίσουμε, όμως πλέον είχα χρόνο για τρεις μόνο γρήγορους γύρους, σε μια πίστα όπου τα ελαστικά έφταναν στο ιδανικό παράθυρο λειτουργίας μετά τον 6ο-7ο. Ξεκινώντας λοιπόν από την 13η θέση, ήδη αρκετά υποδεέστερη της ταχύτητας που είχαμε στα ελεύθερα δοκιμαστικά, και ενώ ο ρυθμός αγώνα στους πρώτους γύρους ήταν υποσχόμενος, αναγκάστηκα να εγκαταλείψω μετά την στροφή 6, καθώς ο ηλεκτρικός αισθητήρας του γκαζιού υπέστη πτώση τάσης, με αποτέλεσμα να πάψει η λειτουργία του πεταλιού».
Περνώντας στη μάχη της Κυριακής, αυτή τη φορά δεν υπήρχαν τεχνικά προβλήματα και ο Έλληνας οδηγός έδειξε στις κατατακτήριες δοκιμές την ταχύτητά του.
«Στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά της δεύτερης ημέρας, αποφασισμένοι να μετατρέψουμε την σημαντική πρόοδο των προηγούμενων ημερών σε ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα, κατακτήσαμε την 8η θέση (μόλις 0.3 δευτερόλεπτα από τον χρόνο της pole position). Μάλιστα ένα μικρό λάθος να μου στερεί μια θέση στην πρώτη πεντάδα, παρά το γεγονός ότι η παρτίδα ελαστικών της Hankook χαρακτηρίστηκε ελαττωματική και πληθώρα οδηγών δεν κατόρθωσε να προσαρμοστεί στην αλλαγή αυτή, καθώς για τους περισσότερους οδηγούς τα εμπρός (και για άλλους τα πίσω) αργούσαν να φτάσουν στο σωστό παράθυρο λειτουργίας. Είχα καλή εκκίνηση και διατηρούσα την θέση μου μαχόμενος με τους τριγύρω οδηγούς, παρά το γεγονός ότι η ισορροπία του μονοθεσίου δεν ήταν ιδανική. Ο ρυθμός ήταν ικανοποιητικός αλλά ένα λάθος μου κόστισε αρκετές θέσεις, επειδή ήταν ακριβώς πριν το chicane και όντας στην εξωτερική δεν μπορούσα παρά να ελαττώσω σημαντικά την ταχύτητά μου. Στην επόμενη αμέσως στροφή με έσπρωξαν εκτός πίστας. Από εκείνο το σημείο ο αγώνας χάθηκε. Στους λίγους, εναπομείναντες γύρους δεν μπορούσα να κάνω πολλά. Ήμουν απογοητευμένος γιατί ήταν η πρώτη φορά που είχαμε τόση ταχύτητα, αλλά θα την φέρουμε μαζί στον επόμενο γύρο στην Βαλένθια».
Παρότι ο Μαρκογιάννης έχασε μία καλή ευκαιρία για τους πρώτους του βαθμούς στο Eurocup-3 αλλά και για πλασάρισμα στο βάθρο για τους rookies του θεσμού, δεν το βάζει κάτω και η προσοχή του έχει ήδη στραφεί στην επόμενη δοκιμασία. Αυτή αφορά στον προτελευταίο γύρο της σεζόν, που διεξάγεται στις 13-15 Οκτωβρίου στην πίστα Ricardo Tormo της Βαλένθια.
Ο Έλληνας οδηγός ελπίζει εκεί η τύχη να του χαμογελάσει: «Δυστυχώς, αστάθμητοι παράγοντες δεν μας επέτρεψαν να φέρουμε το αποτέλεσμα που αξίζαμε στη Jerez, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν έχουμε σημειώσει πρόοδο. Αντιθέτως, κάθε ημέρα που περνάω στο μονοθέσιο εξοικειώνομαι ολοένα και περισσότερο με αυτό, και σταθερά κάνουμε μεγάλα βήματα προς την σωστή κατεύθυνση, κλείνοντας σημαντικά τις διαφορές από τους πρωτοπόρους. Σε συνεργασία με την ομάδα μου δουλεύουμε πιο σκληρά από ποτέ και είμαστε σίγουροι πως με την πρώτη ευκαιρία που θα μας δοθεί, θα αναδείξουμε την εντυπωσιακή βελτίωση που έχουμε σημειώσει τον τελευταίο καιρό. Οι ατυχίες δεν μας πτόησαν – αν μη τι άλλο μας έδωσαν ακόμη περισσότερη ώθηση και κίνητρο να κυνηγήσουμε τους στόχους μας, με το κλίμα να παραμένει πάντα θετικό, εφόσον γνωρίζουμε σε πόσο καλή θέση βρισκόμαστε μπαίνοντας στους δύο τελευταίους αγώνες της σεζόν».
Στις 10-12 Νοεμβρίου στη Βαρκελώνη θα πέσει η αυλαία για το 2023. Οι αγώνες που συμμετέχει ο 19χρονος Τζώρτζης Μαρκογιάννης μεταδίδονται αποκλειστικά από τον ΑΝΤ1+.