Ήταν πραγματικά κρίμα και άδικο για ένα αυτοκίνητο όπως η Citroen C4 ,που έχει διαπρέψει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα rally στις… χερούκλες του Σεμπαστιάν Λεμπ, να μην υπάρχει μια έκδοση ισάξια του πλαισίου της. Εντάξει θα μου πείτε, το δίλιτρο μες τα 180 άλογα τι ήταν; Σε καμία περίπτωση αυτό που θα περίμεναν οι φανατικοί της οδήγησης. Ναι μεν τραίνο κανονικό στις τροφές αλλά από την άλλη ο κινητήρας δεν είχε την σπιρτάδα που θα περίμενε κανείς, ελέω ίσως και του γεγονότος ότι ήταν ατμοσφαιρικός.
Η νέα C4 είναι ξεχωριστή, χάρη στη νέα σχεδίαση του καπό και ακόμη πιο δυναμική χάρη στη νέα γρίλια και τον καινούργιο προφυλακτήρα εμπρός. Η κομψότητα της νέας σχεδίασης μαγνητίζει με την πρώτη ματιά. Μπροστά, η μοντέρνα γραμμή του νέου C4 συμπληρώνεται από τα ενεργά φώτα Xenon που ενισχύουν τον κομψό χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ενώ ο δυνατός φωτισμός τους συμβάλει στην ασφάλεια των μετακινήσεών σας σε όλες τις συνθήκες. Χάρη στη χαρακτηριστική σχεδίαση του «λοχία» και τη νέα γρίλια, το νέο C4 γίνεται ακόμα πιο δυναμικό. Κάποιες από τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες του προκατόχου του διατηρήθηκαν και στο νέο C4. Ένα από αυτά είναι και η χαρακτηριστική σχεδίαση των πίσω φωτιστικών σωμάτων, που στις εκδόσεις Coupe γίνονται διάφανα.
Διαθέτει επίσης Ράδιο/CD MP3 με 6 ηχεία και χειριστήρια στο τιμόνι, καθώς και Bluetooth ®. Επίσης, προσφέρει δυνατότητα σύνδεσης με φορητές συσκευές ήχου μέσω μίας πρίζας που βρίσκεται στο ντουλαπάκι του συνοδηγού. Το νέο σύστημα πλοήγησης «NaviDrive» διαθέτει οθόνη πλοήγησης υψηλής ανάλυσης σε συνδυασμό με προοπτική απεικόνιση. Διαθέτει επίσης σκληρό δίσκο 30GB (τα 10GB χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την αποθήκευση μουσικής μέσω της λειτουργίας «Juke Box»), MP3, τηλέφωνο με φωνητικές εντολές καθώς και PS με ενσωματωμένη ευρωπαϊκή χαρτογράφηση και φωνητική καθοδήγηση. Επιπλέον, ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα υπάρχει μία πρίζα USB που είναι συμβατή με τις περισσότερες φορητές συσκευές αναπαραγωγής ήχου. Ο turbo κινητήρας THP 150, άμεσου ψεκασμού, διαθέτει μέγιστη ιπποδύναμη 150 ίππων στις 5.800 στροφές ανά λεπτό, που σε συνδυασμό με τη μέγιστη ροπή του, 240Nm από τις 1.400 στροφές, διασφαλίζει μεγάλη ευελιξία και εξαιρετική επιτάχυνση εν κινήσει.
Το γεγονός ότι στη Citroen κατάλαβαν τη «δίψα» των φίλων της γαλλικής εταιρείας για ένα αυτοκίνητο που δεν είναι απλώς ίδιο με αυτό που χρησιμοποιεί ο Σεμπαστιάν Λεμπ στο WRC. Ο συνδυασμός με τον «ζωντανό» 1600αρι κάνει τη C4 άλλο αυτοκίνητο. Έτοιμη για όλα ανά πάσα άρα και στιγμή χαρίζει χαμόγελα στον χειριστή της.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
CITROEN C4 1,6L TURBO 150 HP
ΚΥΒΙΣΜΟΣ 1.598cc
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ-ΒΑΛΒΙΔΕΣ 4-16
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ 150/5.800
ΡΟΠΗ 24,4Kgm/1.400
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 211km
0-100 km/h 8,4sec
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ McPherson με τριγωνικά ψαλίδια και αντιστρεπτική δοκό
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ Ανεξάρτητη, με ημιάκαμπτο άξονα και ενσωματωμένη αντιστρεπτική ράβδο
ΜΕΤΑΔΟΣΗ Στους εμπρός τροχούς
ΚΙΒΩΤΙΟ 6 σχέσεων
ΦΡΕΝΑ Αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός, δίσκοι πίσω
ΒΑΡΟΣ 1.270 Kg
ΜΗΚΟΣ/ΠΛΑΤΟΣ/ΥΨΟΣ 4.260mm / 1.773mm / 1.458mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 2.608
ΠΟΡΤΜΠΑΓΚΑΖ 342Lit.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 6,9 Lit/100km