Του Π.Χαλάτση
To φινάλε του πρωταθλήματος στην Ιαπωνία ήταν ένας θρίαμβος για την Toyota Gazoo Racing. Τερμάτισαν και τα τέσσερα εργοστασιακά Yaris. Τα τρία στις τρείς πρώτες θέσεις και το 4ο με τους Takamoto Katsuta- Aaron Johnston στην 5η θέση.
Στις πρώτες θέσεις τερμάτισαν οι Elfyn Evans- Scott Martin, Sebastien Ogier- Vincent Landais και Kalle Rovanpera- Jonne Halttunen.
Στην 4η θέση τερμάτισαν οι Esapekka Lappi- Janne Ferm με Hyundai i20N Rally Hybrid ενώ στην 6η θέση πίσω από τον Katsuta τερμάτισαν οι Εσθονοί Ott Tanak- Martin Jarveoja που έκαναν τον τελευταίο τους αγώνα με Ford Puma Rally Hybrid.
Οι δέκα πρώτοι στο Ράλλυ της Ιαπωνίας
Το Ράλλυ στην Ιαπωνία δεν άφησε καλές εντυπώσεις στους αγωνιζόμενους. Εκτός από τις κακές καιρικές συνθήκες, τους δρόμους στις ειδικές που ήταν σε πολλά σημεία επικίνδυνες έγιναν και αρκετά οργανωτικά λάθη.
Σίγουρα αν αυτά τα λάθη έκανε η οργανωτική επιτροπή του δικού μας ράλλυ Ακρόπολις θα είχε ξεσηκωθεί η ηγετική ομάδα του WRC που προς το παρόν δεν έχει αντιδράσει για τον τελευταίο αγώνα στης χρονιάς.
Όσον αφορά την τελευταία ημέρα του αγώνα, οι νικητές Elfyn Evans- Scott Martin κέρδισαν τη μάχη ανέβηκαν στο πρώτο σκαλί του βάθρου και ήρθαν στη δεύτερη θέση του βαθμολογικού πίνακα. Ο Kalle Rovanpera που φέτος κέρδισε για 2η συνεχόμενη χρονιά το παγκόσμιο πρωτάθλημα οδηγών συγκέντρωσε 250 βαθμούς, ο Evans στην 2η θέση συγκέντρωσε 216 ενώ ο Neuville που δεν πήγε καλά στον τελευταίο αγώνα έμεινε στους 189 βαθμούς.
Ο Evans πέτυχε την 8η νίκη στη καριέρα του στο WRC και δικαιολογημένα χαμογέλασε αφού επίσημα είναι ο δεύτερος καλύτερος οδηγός στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA.
Στη μάχη για το WRC2 νικητές αναδείχθηκαν οι Andreas Mikkelsen με τον Torsten Eriksen στο μπάκετ του συνοδηγού με το εκπληκτικό Skoda Fabia RS Rally2 στην 7η θέση. Πολύ καλή ήταν και οι εμφάνιση των Nikolay Gryazin and Kajetan Kajetanowicz που τερμάτισαν στη 2η θέση με Skoda Fabia RS Rally2.