Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Χωρίς οροφή ή παρμπρίζ αλλά με διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V8 4,0 λίτρων που αποδίδει 804 ίππους και 800 Nm ροπής, η McLaren Elva είναι μια σκληροπυρηνική μηχανή που χρειάζεται και τα ανάλογα χέρια.
Η γνωστή εταιρία βελτιώσεων Novitec μπορεί να κάνει αυτά τα ακραία νούμερα, ακόμα πιο ακραία, εκτινάσσοντας την ιπποδύναμη στους 907 ίππους. Η αρχή της αναβάθμισης έρχεται από τη νέα χαρτογράφηση του εγκεφάλου μέσω του προγράμματος N-Tronic, ενώ όπως σε κάθε tuning, αλλάζει και το σύστημα εξάτμισης, στο οποίο μάλιστα οι πιθανοί αγοραστές μπορούν να επιλέξουν επίχρυσα τελικά.
Μετά από τις αναβαθμίσεις, το μοντέλο κάνει το 0-100 σε 2.7 δευτ. το 0-200 σε 4 δευτ. ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 330χλμ./ώρα. Αντίθετα, η εργοστασιακή έκδοση χρειάζεται 2.8 δευτ., 6.8 δευτ. και έχει 326χλμ./ώρα, αντίστοιχα.
Η Novitec προσφέρει επίσης ένα σετ σφυρήλατων πολυάκτινων τροχών, 20 ιντσών μπροστά και 21 πίσω, με την χρωματική παλέτα να έχει 72 διαθέσιμες επιλογές. Παράλληλα και παρά το γεγονός πως το μοντέλο είναι ήδη από τα χαμηλότερα της αγοράς, η Novitec προσφέρει νέα αμορτισέρ τα οποία κατεβάζουν το όχημα κατά 20χλστ. και το φέρνουν σχεδόν στην ίδια επιφάνεια με το δρόμο.
Η McLaren ανακοίνωσε την Elva τον Νοέμβριο του 2019 με ζητούμενη τιμή 1,69 εκατομμύρια δολάρια. Αρχικά σκόπευε να κατασκευάσει 399 μονάδες όμως οι πελάτες, καθώς πλήρωναν τόσα πολλά λεφτά, ζήτησαν το μοντέλο να γίνει πιο αποκλειστικό και η εταιρία περιορίστηκε στις 149 μονάδες.