Η ώρα της παγκόσμιας πρεμιέρας του πιο συναρπαστικού οχήματος δρόμου όλων των εποχών, με τεχνολογία κατευθείαν από τη Formula 1, πλησιάζει.
Το Project One χαρακτηρίζεται ως το απόλυτο hypercar. Τροφοδοτείται από το ίδιο υβριδικό σύνολο που φέρει το μονοθέσιο της F1, αποδίδοντας 1.100 ίππους στις 11.000 σ.α.λ. Συνδυάζει τον V6 1.6 Turbo κινητήρα με ηλεκτροκινητήρες και σύστημα KERS, με τις επιδόσεις να είναι «εξωπραγματικές». Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, τα 0-100 επιτυγχάνονται σε περίπου 2,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 360 χλμ./ώρα.
Η Mercedes AMG έδωσε στη δημοσιότητα ορισμένες τεχνικές προδιαγραφές που εντυπωσιάζουν. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης συνδυάζεται με τρία ηλεκτρικά μοτέρ και ένα ηλεκτρικό turbo, επιτυγχάνοντας θερμοδυναμική απόδοση 43%. Η συστοιχία μπαταριών είναι ίδια με αυτή που υπάρχει στο μονοθέσιο της F1, αλλά περιέχει περισσότερες κυψέλες και ζυγίζει 100 κιλά, περίπου.
Το σύνολο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο μονού συμπλέκτη 8 σχέσεων, τα φρένα αποτελούνται από carbon κεραμικούς δίσκους και το σασί είναι monocoque carbon. Οι δοκιμές του αυτοκινήτου θα ξεκινήσουν αμέσως μετά το παγκόσμιο ντεμπούτο, στην έκθεση της Φρανκφούρτης, τον Σεπτέμβριο, με τη συμμετοχή του Lewis Hamilton.
Θα παραχθεί σε μόλις 275 μονάδες, οι οποίες έχουν ήδη προπωληθεί έναντι του ποσού των 2.275.0000 ευρώ, χωρίς τους φόρους. Σύμφωνα με τη Mercedes, οι παραδόσεις στους τυχερούς ιδιοκτήτες θα ολοκληρωθούν το 2020.
Όλες οι Project One είναι αριστεροτίμονες και θα μπορούν να κινηθούν κανονικά σε όλες τις χώρες, εκτός από την Κίνα. Όσο για την υβριδική μονάδα ισχύος, το προσδόκιμο ζωής υπολογίζεται στα 50.000 χιλιόμετρα. Μετά απαιτείται ανακατασκευή ή αντικατάσταση.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος