Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Μόλις ένα χρόνο μετά το ντεμπούτο του ανανεωμένου VW ID.3, η VW παρουσίασε μια σειρά αναβαθμίσεων που επικεντρώνονται στο infotainment, τον εξοπλισμό και το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Το VW ID.3 Pro S αποκτά έναν ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα, ενώ ολόκληρη η γκάμα επωφελείται από το πιο σύγχρονο infotainment, νέα χαρακτηριστικά και μειωμένους χρόνους φόρτισης.
Το ID.3 Pro S μοιραζόταν τον ηλεκτροκινητήρα των 204 ίππων με την υπόλοιπη γκάμα, αλλά τώρα έχει ενισχυθεί στους 231 ίππους . Η αύξηση της ισχύος είναι στάνταρ στη Γερμανία, ενώ οι πελάτες σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές μπορούν να αναβαθμίσουν τα EV τους μετά την αγορά, χάρη στη νέα επιλογή «power-on-demand».
Η πρόσθετη ισχύς μειώνει το σπριντ 0-100 km/h σε 7,1 δευτερόλεπτα, 0,8 δευτερόλεπτα ταχύτερα από πριν. Επιπλέον, η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα έχει βελτιωθεί, προσθέτοντας 13 χιλιόμετρα στη συνδυασμένη αυτονομία WLTP, η οποία πλέον εκτιμάται στα 559 χιλιόμετρα.
Η μπαταρία των 77 kWh του ID.3 διαθέτει τώρα μια λειτουργία προετοιμασίας, η οποία τη φέρνει στη βέλτιστη θερμοκρασία πριν από τη φόρτιση. Αυτό της επιτρέπει να φορτίζει με έως και 175 kW DC, μειώνοντας τους χρόνους φόρτισης κατά «αρκετά λεπτά», ιδίως σε κρύο καιρό.
Προχωρώντας στο εσωτερικό, το ID.3 Pro S υιοθετεί τη νέα οθόνη αφής 12,9 ιντσών που έχει ήδη βρει το δρόμο της στα νεότερα μέλη της γκάμας της VW, όπως το ID.7. Η οθόνη έχει λιγότερα κουμπιά και λειτουργεί με το πιο πρόσφατο σύστημα infotainment που διαθέτει απλοποιημένα μενού, έναν πιο έξυπνο φωνητικό βοηθό IDA και ενσωμάτωση του ChatGPT. Άλλες εσωτερικές αλλαγές περιλαμβάνουν τα γνωστά ρυθμιστικά αφής, τον μετατοπισμένο επιλογέα τρόπου οδήγησης και τα ελαφρώς βελτιωμένα κουμπιά στο τιμόνι.
Η εταιρεία βελτίωσε επίσης την head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας του ID.3 ενώ ενίσχυσε και τον εξοπλισμό ασφαλείας του EV, προσθέτοντας το σύστημα προειδοποίησης εξόδου, το προαιρετικό Park Assist Plus και μια βελτιωμένη έκδοση του Travel Assist.