Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η ηλεκτρική επανάσταση προχωρά αλλά με μειωμένη ταχύτητα, καθώς οι καταναλωτές δεν αγκαλιάζουν τα EV μοντέλα τόσο γρήγορα όσο προέβλεπαν ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες. Αυτό έχει κάνει μερικές από αυτές να επανεξετάσουν τα σχέδιά τους και ακόμη και να υπαναχωρήσουν στα αμιγώς ηλεκτρικά χρονοδιαγράμματα τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Volkswagen εντάσσεται στη ομάδα των αυτοκινητοβιομηχανιών που εξυμνούν τα plug-in υβριδικά, καθώς ο CEO της μάρκας Thomas Schäfer δήλωσε πρόσφατα, «χρειαζόμαστε ακόμα αυτή τη μεταβατική τεχνολογία», καθώς «τα αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα βρίσκονται σε μία καμπή». Το στέλεχος συνέχισε λέγοντας ότι τα υβριδικά οχήματα θεωρούνταν κάποτε ως κάτι που ανήκει στο παρελθόν, αλλά, «μέσα στους τελευταίους έξι μήνες, ξαφνικά όλοι θέλουν υβριδικά οχήματα».

Λαμβάνοντας υπόψη το κλίμα των αγωρών, ο Schäfer δήλωσε ότι είναι «πολύ χαρούμενος» που η εταιρεία αποφάσισε να συνεχίσει να προσφέρει plug-in υβριδικές εκδόσεις των Golf, Passat και Tiguan. Συνέχισε υπονοώντας ότι τα plug-in υβριδικά θα μπορούσαν τώρα να παραμείνουν ακόμη περισσότερο στη γκάμα από ό,τι αρχικά αναμενόταν. Ωστόσο, τα plug-in υβριδικά είναι απλώς μια γέφυρα προς την ηλεκτρική εποχή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό υποδηλώνει ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης και θα το έχει σε συνεχή εξέλιξη που πιθανότατα θα επικεντρωθεί στην αύξηση της αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας του.

Τούτου λεχθέντος, ακούγεται ότι η Volkswagen θα γίνει πιο επιλεκτική σχετικά με το ποια μοντέλα και ποιες αγορές θα λάβουν plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης. Όπως δήλωσε ο Schäfer, η εταιρεία δεν χρειάζεται να προσφέρει ένα τέτοιο «σε κάθε μοντέλο και σε κάθε περιοχή». Αυτό υποδηλώνει ότι η εταιρεία μπορεί να εστιάσει τις προσπάθειες της για plug-in υβριδικά μοντέλα μεγάλου όγκου σε αγορές που δεν είναι έτοιμες να γίνουν πλήρως ηλεκτρικές.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης