Πρόκειται για μια από τις πιο επιτυχημένες συνεργασίες στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία μεταμόρφωσε τη Skoda από μια μικρή εταιρεία κατασκευής προσιτών οχημάτων σε ένα διάσημο brand με εκατομμύρια πωλήσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στις 28 Μαρτίου του 1991 η τσεχική μάρκα παρέδωσε το 31% των μετοχών στον όμιλο VW, με στόχο να έχει πρόσβαση στις τεχνολογίες του γερμανικού group και να επωφεληθεί οικονομικά και μηχανικά. Εννέα χρόνια αργότερα η VW AG εξαγόρασε όλο το ποσοστό της Skoda επενδύοντας δεκάδες δις ευρώ για την ανάπτυξη και εξέλιξη νέων μοντέλων.

Από τα δύο μοντέλα και τις 200.000 πωλήσεις, η τσεχική φίρμα έφτασε να παράγει και να πουλά περισσότερα από 1.000.000 οχήματα ως θυγατρική του γερμανικού κολοσσού, έχοντας εμπορική δραστηριότητα σε 100 χώρες παγκοσμίως. Το πιο σημαντικό είναι ότι διαθέτει μια πλήρη γκάμα αυτοκινήτων που έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και διακρίνονται για την εξαιρετική σχέση αξίας/τιμής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αξιοσημείωτη είναι και η συμβολή της Skoda στην οικονομία της Τσεχίας, καθώς το 2014 αντιπροσώπευε το 4,5% του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος και το 8% του συνόλου των εξαγωγών της χώρας.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης