Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Πριν λίγες ημέρες η VW παρουσίασε τις γρήγορες εκδόσεις GTX για τα ID.3 και ID.7 και σήμερα ήρθε η σειρά για το van ID. Buzz να ακολουθήσει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η συγκεκριμένη έκδοση απευθύνεται σε οικογένειες που βιάζονται καθώς εκτός από 340 άλογα, διαθέτει και στάνταρ τετρακίνηση χάρη σε δύο ηλεκτροκινητήρες. Οι υποψήφιοι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε μια έκδοση με κανονικό μεταξόνιο σε συνδυασμό με μια μπαταρία 79,0 κιλοβατώρων και σε μία έκδοση με μεγαλύτερο μεταξόνιο που επωφελείται από μπαταρία 86 kWh.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η συνδυαστική ισχύς είναι στους 340 ίππους, επιτρέποντας στο ID.Buzz GTX να κάνει το 0-100 σε 6.5 δευτ. έχοντας τελική ταχύτητα (με ηλεκτρονικό κόφτη) στα 160χλμ./ώρα.

Η μέγιστη ισχύς φόρτισης εξαρτάται από την μπαταρία. Το μικρότερο πακέτο υποστηρίζει 185 κιλοβάτ και το αναβαθμισμένο πακέτο μπορεί να αντέξει 200 κιλοβάτ. Η μικρή μπαταρία χρειάζεται περίπου 25 λεπτά για να φορτίσει από το 10 έως το 80 τοις εκατό, ενώ η μεγαλύτερη χρειάζεται κάτι λιγότερο από 30 λεπτά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως και με τα άλλα μοντέλα GTX, το ID.Buzz υψηλής απόδοσης αποκτά μια σειρά από βελτιώσεις στο στυλ με επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, μάσκα με κυψελωτή γρίλια και εντυπωσιακή βαφή Cherry Red. Οι ζάντες  είναι στάνταρ 19 ιντσών ενώ μπορούν προαιρετικά να φτάσουν και τις 21, ενώ υπάρχουν ακόμα και σπορ καθίσματα αλλά και σκούρες λεπτομέρειες.

Στα τεχνολογικά μονοπάτια, το ID.Buzz GTX διαθέτει ελαφρώς μεγαλύτερη οθόνη αφής (12,9 ίντσες αντί για 12,0 ίντσες), μια νέα προαιρετική οθόνη head-up και φωτιζόμενα ρυθμιστικά αφής για το κλιματιστικό και την ένταση του ήχου.

Επιλέξτε το μοντέλο με μακρύ μεταξόνιο και η VW πουλάει με επιπλέον κόστος τη μεγαλύτερη πανοραμική ηλιοροφή της που γίνεται από αδιαφανής σε διαφανής με το πάτημα ενός κουμπιού.

Η ευρωπαϊκή πορεία του VW ID.Buzz GTX θα ξεκινήσει το καλοκαίρι.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης