Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει προβλήματα και ο επικεφαλής της διευκρίνισε ακριβώς το μέγεθος τους. Ο Arno Antlitz προειδοποίησε ότι η VW έχει μόνο «ένα, ίσως και δύο» χρόνια για να αλλάξει την πορεία της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο οικονομικός διευθυντής του ομίλου Volkswagen έκανε τα σχόλια αυτά κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Βόλφσμπουργκ, στην οποία συμμετείχαν και άλλα κορυφαία στελέχη, συμπεριλαμβανομένου του διευθύνοντος συμβούλου Oliver Blume. Παρόντες ήταν επίσης εκατοντάδες εργαζόμενοι που οργίστηκαν και ανησύχησαν στο άκουσμα των σχεδίων της VW που αποκαλύφθηκαν νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα για το κλείσιμο δύο εργοστασίων για τη μείωση του κόστους.

Ο Antlitz εξήγησε στους παρευρισκόμενους ότι η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων έχει συρρικνωθεί μετά την πανδημία και είναι απίθανο να επιστρέψει σύντομα στα υψηλά προ-Covid επίπεδα, αναφέρει το Reuters. Αυτή η πτώση της ζήτησης – και η βραδύτερη από την αναμενόμενη υιοθέτηση των EV – σημαίνει ότι η VW θα πουλήσει περίπου 500.000 λιγότερα αυτοκίνητα σε ένα χρόνο και της δίνει το πολύ δύο χρόνια για να μειώσει την παραγωγή και να μειώσει το κόστος για να σταθεροποιήσει το πλοίο.

Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα η VW ενημέρωσε το εργοστασιακό της συμβούλιο για τα σχέδιά της να κλείσει δύο εργοστάσια. Θα είναι η πρώτη φορά που η αυτοκινητοβιομηχανία θα κλείσει ένα εργοστάσιο σε ολόκληρη την ιστορία της. Το ένα από τα εργοστάσια θα είναι μια μονάδα παραγωγής αυτοκινήτων και το άλλο ένα εργοστάσιο ανταλλακτικών, αναφέρει ο Guardian.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι εργαζόμενοι της VW στη Γερμανία είναι φυσικά έξαλλοι με τη συζήτηση για το κλείσιμο και το συνδικάτο IG Metall δεν έχει αποκλείσει απεργιακές κινητοποιήσεις. Αλλά η Ευρώπη δεν είναι η μόνη περιοχή που προκαλεί πονοκέφαλο στη VW.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης