Πριν από λίγες μέρες, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων για το διαφημιστικό τρέιλερ, αποκαλύφθηκε η νέα γενιά του Mini από παπαράτσι γνωστού βρετανικού περιοδικού, με τις φωτογραφίες να κάνουν το γύρο του κόσμου.
Η εταιρεία, θέλοντας να πικάρει τους παπαράτσι και το περιοδικό, εξέδωσε μια ιδιαίτερα «έξυπνη» ανακοίνωση ζητώντας τους την επόμενη φορά να έρθουν πιο κοντά, ώστε να βγάλουν καλύτερες φωτογραφίες το αυτοκίνητο.
Η ανακοίνωση…
«Μετά τα μέλη της Βασιλικής Οικογένειας, τους ηθοποιούς, τους ποδοσφαιριστές και τα top model που συλλαμβάνονται από το φωτογραφικό φακό κάτω από περίεργες συνθήκες ήρθε και η σειρά της Mini. Θύμα
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος