Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη
Τα τελευταία χρόνια και με το που ψηφίστηκε η άρση απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα –
Ένα πολύ σημαντικό στοιχείο είναι ο αριθμός των χιλιομέτρων που καλύπτει ο οδηγός κάθε χρόνοΘεσσαλονίκη, ένα μεγάλο ποσοστό οδηγών έπεσε με τα… μούτρα στο diesel. Με κλειστά μάτια πήγε και αγόρασε αυτοκίνητο που ήταν εφοδιασμένο με κινητήρα πετρελαίου χωρίς να υπολογίσει αν η κίνηση αυτή συμφέρει ή όχι.
Η άποψη που επικρατεί είναι πως τα πετρελαιοκίνητα συμφέρουν, καθώς το κόστος αγοράς του καυσίμου είναι πιο προσιτό σε σχέση με αυτό της βενζίνης, ενώ και η κατανάλωση σε λίτρα είναι πιο χαμηλή. Στην πράξη αυτό ισχύει, αν προχωρήσουμε σε μια απλή σύγκριση. Όταν όμως επιλέγουμε για αγορά ένα καινούργιο αυτοκίνητο, βάζουμε κι άλλες παραμέτρους για να δούμε τι είναι αυτό που ταιριάζει στις ανάγκες αλλά και στην τσέπη μας.
Πολλοί παράγοντες….
Για παράδειγμα, όταν έχουμε το δίλημμα βενζίνη ή diesel, πρέπει να συνυπολογίσουμε αρκετούς παράγοντες μαζί, όπως είναι η αξία αγοράς του αυτοκινήτου, η οδηγική του συμπεριφορά, το Τα βάζεις… κάτω και βλέπεις τι σε συμφέρει service και η συντήρησή του, τα ανταλλακτικά, τα τέλη κυκλοφορίας, η ασφάλιση αλλά και η μεταπωλητική του αξία. Πολλά από τα παραπάνω οι περισσότεροι δεν τα σκέφτονται, με αποτέλεσμα να μην αγοράζουν αυτό που πραγματικά θέλουν ή αυτό που καλύπτει τις ανάγκες τους.
Η σελίδα πώλησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων carwall.gr δημοσιοποίησε ένα κατατοπιστικό άρθρο με αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με το τι πρέπει να επιλέξουμε αγοράζοντας αυτοκίνητο.
Χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα το Renault Clio 0.9 TCe Dynamic και 1.5 DCi Expression αλλά και το Nissan Qashqai 1.2 Dig-T Energy και 1.5 DCi Energy δίνουν απαντήσεις στην απορία που… καίει πολλούς υποψήφιους αγοραστές αυτοκινήτου.
*πηγή κεντρικής φωτογραφίας: Auto Τρίτη
Διαβάστε το αναλυτικό άρθρο με απαντήσεις στο ερώτημα «Βενζίνη ή Diesel» πατώντας ΕΔΩ