Toyota και Suzuki κατασκευάζουν τον διάδοχο του MR2 με 1.000άρη κινητήρα;
Στα μέσα Δεκεμβρίου 2021, η Toyota μας ξάφνιασε όλους όταν έδειξε τη σιλουέτα ενός σπορ μικρού…
Newsroom
15.02.2023 | 13:30
UPD:15.02.2023, 13:31
Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Στα μέσα Δεκεμβρίου 2021, η Toyota μας ξάφνιασε όλους όταν έδειξε τη σιλουέτα ενός σπορ μικρού και αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Μάλιστα το κοσμούσε το σήμα Gazoo Racing και αμέσως οι φήμες πως πρόκειται για τον διάδοχο του MR2, έδειχνα να έχουν υπόσταση. Όπως φαίνεται και στις εικόνες, το όχημα διαθέτει εκπληκτικά μεγάλες εισαγωγές αέρα, κοντές προεξοχές, άφθονα ανθρακονήματα και πιθανώς αφαιρούμενη οροφή.
Το περιοδικό Best Car αναφέρει ότι το διθέσιο σπορ αυτοκίνητο που αναπτύχθηκε από κοινού με τη Suzuki και την Daihatsu, εξακολουθεί να αναπτύσσεται με τις εταιρίες να είναι έτοιμες για την παρουσίαση του. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες από ιαπωνικό περιοδικό, το προσιτό αυτό μικρό σπορ αυτοκίνητο, θα έχει τον κινητήρα στο κέντρο, ο οποίος θα είναι 1.000κ.ε. και θα αποδίδει σχεδόν 120 ίππους και 200 Nm ροπής. Κατά πάσα πιθανότητα, το σύνολο θα έχει και κάποια υβριδική τεχνολογία, η οποία θα βοηθάει τόσο στην εκκίνηση όσο και στην οικονομία καυσίμου.
Μπορεί η απόδοση του να μην ακούγεται ιδιαίτερα εντυπωσιακή, όμως λέγεται ότι θα ζυγίζει μόλις 1.000 κιλά, όσα δηλαδή και το MX-5 στην έκδοση με τον κινητήρα 1.5λτ. απόδοσης 129 ίππων και 150 Nm ροπής. Όσον αφορά τις διαστάσεις του, πιθανότατα θα έχει 4.200χλστ. μήκος,1.720χλμ. πλάτος και 1.220χλστ. ύψος με μεταξόνιο στα 2.550χλστ.
Η Suzuki φέρεται να αναπτύσσει τον κινητήρα ενώ η μπροστινή ανάρτηση θα προσαρμοστεί από το Yaris τρέχουσας γενιάς. Το στυλ λέγεται ότι παίρνει στοιχεία από το Daihatsu Copen, ενώ η τιμή του (εάν μπει τελικά στη γραμμή παραγωγής) θα είναι κοντά στα 17.000 ευρώ.
Φαίνεται πως οι Ιάπωνες είναι από τους λίγους που κρατούν την έννοια fun to drive ζωντανή, σε μία αυτοκινητοβιομηχανία που κοιτάει αποκλειστικά προς τα SUV.