Του Λουκά Παπαλάμπρου
Είναι αναμφισβήτητα η πιο επιτυχημένη συνεργασία στην ιστορία της αυτοκίνησης. Η πρώτη γενιά των μικρών αυτοκινήτων πόλης των Toyota, Citroen και Peugeot σάρωσε στις πωλήσεις και οι τρεις μεγάλες εταιρείες κάθονται πάλι γύρω από το ίδιο τραπέζι προκειμένου να αναδείξουν ακόμα περισσότερο τα Aygo, C1 και 108.
Ίδιο πάτωμα και μηχανικά μέρη, διαφορετική σχεδίαση
Στην έκθεση της Γενεύης παρουσιάστηκαν σε παγκόσμια πρεμιέρα τα νέα μοντέλα, με αυτό της Peugeot να αλλάζει το όνομα από 107 σε 108. Και τα τρία αυτοκίνητα για πρώτη φορά θα είναι διαθέσιμα ως τρίθυρα, πεντάθυρα και σε έκδοση με ανοιγόμενη οροφή (Top).
Παρ’ όλα αυτά, το εσωτερικό είναι πιο ευρύχωρο και ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 28%. Επιπλέον, υπάρχουν πολλές επιλογές εξατομίκευσης, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει μια κεντρική οθόνη αφής 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας και δυνατότητα χρήσης αρκετών διαδικτυακών εφαρμογών. Αφού μιλάμε για την καμπίνα, να αναφέρουμε ότι τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι καλύτερης ποιότητας και η συναρμογή έχει βελτιωθεί σημαντικά.
Αποδοτικοί και οικονομικοί κινητήρες
Η επιλογή είναι θέμα γούστου
Η νέα γενιά των τρίδυμων αναμένεται στην αγορά τους επόμενους μήνες. Οι τιμές θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην εμπορική πορεία του κάθε μοντέλου, ωστόσο θεωρούμε ότι δεν πρόκειται να έχουν
Τολμούμε να πούμε ότι πιο ελκυστικό από άποψη σχεδίασης είναι το C1 της Citroen. Έχει ιδιαίτερα τολμηρές γραμμές, συνδυάζει άψογα τους χρωματισμούς και διαθέτει αρμονία τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Το Toyota Aygo ξεχωρίζει με αυτό το σχήμα Χ στο εμπρός τμήμα, αλλά είναι εξεζητημένο, ενώ το Peugeot 108, αν και έχει τις δυνατότητες, κρατά ένα πιο χαμηλό προφίλ.
Toyota Aygo
Citroen C1
Peugeot 108