Ριζικά αναβαθμισμένο, τόσο από πλευράς αισθητικής, όσο και μηχανικών τμημάτων, είναι το δημοφιλές μικρό της Toyota, το οποίο αναμένεται να λανσαριστεί στη χώρα μας, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Η ιαπωνική εταιρεία, αποφάσισε να προχωρήσει στο απαραίτητο facelift του μοντέλου, έπειτα από τρία χρόνια παρουσίας στην αγορά, προσδίδοντας στο αυτοκίνητο περισσότερο δυναμισμό. Σχεδιαστικά, ακολουθεί το προφίλ του μικρότερου Aygo, με τη μάσκα, τον προφυλακτήρα και τα φώτα να είναι εντελώς καινούργια. Ο πίσω προφυλακτήρας είναι ανασχεδιασμένος, όπως και η πέμπτη πόρτα, με τις ζάντες 15 και 16 ιντσών να είναι νέας σχεδίασης.
Σημαντικές αλλαγές έχουν υπάρξει και στο εσωτερικό, με τη σχεδίαση του ταμπλό και την αναβαθμισμένη κεντρική κονσόλα να δίνουν ένα αέρα φρεσκάδας. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι καλύτερης ποιότητας, με την εργονομία να είναι σημαντικά βελτιωμένη.
Η θέση του μοχλού ταχυτήτων έχει χαμηλώσει, με την κονσόλα να είναι τοποθετημένη κατά 30 χλστ. πιο ψηλά. Νέες είναι και οι επενδύσεις στις πόρτες και τα καθίσματα, με το σύστημα πολυμέσων «Toyota Touch 2», να περιλαμβάνει οθόνη αφής 7 ιντσών.
Σε ότι αφορά τους κινητήρες, στη βάση της γκάμας είναι ο τρικύλινδρος 1.0 λίτρου, απόδοσης 69 ίππων και 95 Nm ροπής. Η μέση κατανάλωση είναι στα 4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων κάτω από 100 γρ./χλμ.
Πιο πάνω βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός 1.33 λτ. με τους 99 ίππους και τα 125 Nm ροπής, με τον 1.4 D-4D των 90 ίππων να είναι η μόνη πετρελαιοκίνητη επιλογή. Επίσης, υπάρχει και η υβριδική έκδοση με τους 100 ίππους και τα πολύ χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2.
Για καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο και βελτιωμένη οδηγική αίσθηση, η Toyota έχει ενισχύσει το πλαίσιο του αυτοκίνητου, τροποποίησε την ανάρτηση και αναβάθμισε την ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού.