Ένα ξεχωριστό προϊόν, το οποίο απευθύνεται κυρίως στους ποδηλάτες και τους αναβάτες ηλεκτρικών πατινιών, δημιούργησε η Ford. Ονομάζεται «Christmas Jumper» και είναι ένα πουλόβερ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ιδέα αποτελεί μέρος της καμπάνιας «Share The Road» της Ford και θέλει να αναδείξει την αίσθηση ασφάλειας την οποία βιώνουν στο δρόμο οι δικυκλιστές. Το πουλόβερ είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να φωτίζει τον άνθρωπο που το φορά, σηματοδοτώντας μία «ασφαλή ζώνη» 1,5 μέτρου γύρω του σε σχήμα Χριστουγεννιάτικου δέντρου.

Μικροί προβολείς κρυμμένοι στα κέρατα, τη μύτη και την ουρά του ταράνδου, φωτίζουν το έδαφος περιμετρικά, ώστε οι άλλοι χρήστες του δρόμου να αφήνουν αρκετό χώρο όταν προσπερνούν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πουλόβερ έρχεται σε μία εποχή του χρόνου όπου οι ποδηλάτες και οι χρήστες ηλεκτρικών πατινιών είναι ιδιαίτερα ευάλωτοι λόγω της μεγάλης διάρκειας της νύχτας. Παρ’ όλα αυτά, για το 2020 το «Safe Distance Christmas Jumper» θα μπορούσε να είναι το ίδιο χρήσιμο και για τους πεζούς, μιας και η εποχή μας επιτάσσει την τήρηση των αποστάσεων.

«Το 2020, μπορεί να έχουμε γίνει καλοί στο να τηρούμε τις μεταξύ μας αποστάσεις στα καταστήματα ή στα πεζοδρόμια, ωστόσο δεν είμαστε πάντα εξίσου καλοί στο να κρατάμε αποστάσεις στον δρόμο. Το πουλόβερ μπορεί να έχει πλάκα ως αμφίεση, αλλά το μήνυμα είναι σοβαρό. Το μόνο που χρειάζεται είναι να προσέχουμε τους άλλους χρήστες του οδικού δικτύου, ώστε όλοι να φτάσουν στο σπίτι τους τις γιορτές, ανεξάρτητα από το μεταφορικό μέσο που χρησιμοποιούν» δήλωσε ο Emmanuel Lubrani, ανώτερο στέλεχος της Ford Europe.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης