Έπειτα από την αναδιοργάνωση της μάρκας Volkswagen, ο γερμανικός όμιλος σχεδιάζει την ενίσχυση των εμπορικών σημάτων των Seat και Skoda.

Όπως δήλωσε ο επικεφαλής στρατηγικής ανάπτυξης του Group, Michael Jost, τόσο η ισπανική φίρμα όσο και η τσεχική θα διαφοροποιηθούν όσον αφορά στα προϊόντα και την εικόνα τους, επαναπροσδιορίζοντας τη θέση τους στην αγορά και αποκτώντας πιο ισχυρές βάσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στόχος του ομίλου είναι να προσδώσει στις δύο μάρκες ξεχωριστή ταυτότητα και να τις διαχωρίσει. Πιο συγκεκριμένα, ο Michael Jost ανέφερε ότι η Seat θα μπορούσε να υποστηρίξει πιο συναισθηματικά μοντέλα, με νεανική και σπορ φιλοσοφία. Από την άλλη, η Skoda θα στοχεύει σε αυτούς που επιζητούν την άνεση και την πρακτικότητα, προσφέροντας αυτοκίνητα με εξαιρετική σχέση αξίας/τιμής.

Φυσικά, για να συμβούν όλα αυτά και να προχωρήσει το πρόγραμμα διαφοροποίησης των δύο brand, θα χρειαστεί αρκετός χρόνος, καθώς πρέπει να σχεδιαστεί ένα ακριβές πλάνο, να συμφωνήσουν τα μέλη του Εκτελεστικού Συμβουλίου του VW Group, καθώς και τα στελέχη των Seat και Skoda.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης