Το πρώτο ηλεκτροκίνητο Golf είναι προ των πυλών, με την γερμανική εταιρεία να το λανσάρει στις ευρωπαϊκές αγορές τους αμέσως επόμενους μήνες. Το γερμανικό μοντέλο έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων και μπορεί να φορτιστεί από συμβατική πρίζα στο σπίτι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο οδηγός έχει στη διάθεση του τρεις λειτουργίες κίνησης (Normal, Eco, Range)

Το e-Golf δεν έχει αισθητικές διαφορές σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις, με τον ηλεκτρικό του χαρακτήρα να αναδεικνύεται από τον ανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων και το στόμιο στην τάπα του ντεπόζιτου που έχει αντικατασταθεί για την υποδοχή της πρίζας. Κάτω από το καπό έχει τοποθετηθεί ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που λαμβάνει ενέργεια από ένα συσσωρευτή ιόντων λιθίου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μηδέν καύσιμο και εκπομπές ρύπων από το e-Golf

Αποδίδει 115 ίππους και 270 Nm ροπής, με τα 0-100 να έρχονται σε 11,8 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να φθάνει τα 135 χλμ./ώρα. Μπορεί να φορτιστεί από μια απλή οικιακή πρίζα σε πέντε ώρες, με την αυτονομία να είναι στα 175 χιλιόμετρα.

Σε πέντε ώρες φορτίζεται πλήρως από οικιακή πρίζα 

Ο οδηγός έχει τρεις δυνατότητες λειτουργίας. Στη «Normal» παράγεται η μέγιστη ισχύς, στην «Eco» περιορίζεται στους 95 ίππους και η τελική ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 120 χλμ./ώρα, ενώ στην «Range» απενεργοποιείται ο κλιματισμός και μειώνεται ακόμα περισσότερο η ταχύτητα προς όφελος της αυτονομίας.

Ανασχεδιασμένος πίνακα οργάνων

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης