Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Στα τέλη Ιανουαρίου, η VW παρουσίασε το ανανεωμένο Golf, το οποίο φέτος κλείνει τα 50 χρόνια. Μισός αιώνας ο οποίος έχει φέρει πάνω από 37 εκατ. πωλήσεις του πιο διάσημου γερμανικού μικρομεσαίου μοντέλου και η εταιρία για να το γιορτάσει, παρουσιάζει μία επετειακή έκδοση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Edition 50»

Το Golf Edition 50 βασίζεται στην κορυφαία έκδοση Style, ενσωματώνοντας πολλά διακριτικά χαρακτηριστικά για να τιμήσει αυτό το σημαντικό ορόσημο. Οι αξιοσημείωτες προσθήκες περιλαμβάνουν τα σήματα “50” που κοσμούν τις κολόνες B, διακριτικά εμβλήματα “Edition 50” στα πλαϊνά μαρσπιέ και το τιμόνι, καθώς και εξωτερικές βελτιώσεις όπως ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, λωρίδα LED στη μάσκα και φιμέ πίσω τζάμι. Στο εσωτερικό, οι ιδιοκτήτες θα εκτιμήσουν λεπτομέρειες όπως τα πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι και τον μαύρο ουρανό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει το κορυφαίο σύστημα infotainment 12,9 ιντσών Discover με πλοήγηση, πρόσβαση χωρίς κλειδί, τον φωνητικό βοηθό IDA με ενσωμάτωση ChatGPT, αντικλεπτικό συναγερμό και επιλογή προφίλ οδήγησης. Όσοι θέλουν περισσότερα μπορούν να επιλέξουν το προαιρετικό πακέτο Plus, το οποίο προσθέτει μια ανακλινόμενη και συρόμενη πανοραμική ηλιοροφή, head-up display και προβολείς IQ.LIGHT matrix LED.

Οι διαθέσιμοι κινητήρες στο νέο VW Golf (και στην ειδική έκδοση)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εισαγωγικό Golf θα εξοπλίζεται με ένα βενζινοκινητήρα 1.5 TSI απόδοσης 116 ή 150 ίππων, που και οι δύο στέλνουν τη δύναμη στον εμπρός άξονα μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων. Μια ήπια υβριδική έκδοση του ίδιου κινητήρα, με την ονομασία 1.5 eTSI, έχει τις ίδιες αποδόσεις, αλλά διατίθεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Σε περίπτωση που χρειάζεστε περισσότερη δύναμη, υπάρχει ένας μεγαλύτερος 2.0 TSI με 204 ίππους και DSG επτά σχέσεων. Από την πλευρά του diesel, ο δοκιμασμένος 2.0 TDI θα έχει 115 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή 150ίππους και DSG επτά σχέσεων. Η έκδοση eHybrid με τον 1.5 TSI αποδίδει 205 ίππους και συνδυάζεται με 6τάχυτο DSG κιβώτιο. Χρησιμοποιώντας μπαταρία 19.7 kWh, προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία μέχρι και 100χλμ. (από 80χλμ. που ήταν). Η γρηγορότερη έκδοση GTE αποδίδει 272 άλογα έχοντας τον ίδιο κινητήρα και την ίδια μπαταρία, αλλά ηλεκτροκινητήρα νέας γενιάς.

Στη Γερμανία, το «απλό» ανανεωμένο Golf κοστίζει από 27.180 ευρώ ενώ η επετειακή έκδοση ξεκινά από τα 36.820 ευρώ για τον τετρακύλινδρο 1.5 TSI βενζινοκινητήρα των 150 ίππων με το μηχανικό κιβώτιο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης