Η BMW ανακοίνωσε ότι θα βγάλει στην παραγωγή την «σκληροπυρηνική» έκδοση της εντυπωσιακής M4 Coupe, δίνοντας στη δημοσιότητα τις τεχνικές προδιαγραφές του αυτοκινήτου.
Η M4 GTS έχει εξελιχθεί από το τμήμα M Division, υιοθετώντας τεχνολογίες από τα αγωνιστικά οχήματα της βαυαρικής φίρμας. Χάρη στην εκτενή χρήση του συνθετικού υλικού CFRP, το βάρος του αμαξώματος έχει περιοριστεί στα 1.510 κιλά, με τη BMW να κάνει λόγο για ένα sport coupe που προσφέρει τη μέγιστη οδηγική απόλαυση στον δρόμο, αλλά κυρίως στην πίστα.
Εξοπλίζεται με το πρωτοποριακό σύστημα ψεκασμού νερού που μέχρι τώρα ήταν αποκλειστικότητα του αυτοκινήτου ασφάλειας του MotoGP, ένα νέο σύστημα ψύξης και επιπλέον ψυγεία για τα κυκλώματα θερμοκρασίας, της μετάδοσης και του turbo.
Σημαντικά βελτιωμένη είναι και η αεροδυναμική, με την M4 GTS να εξοπλίζεται με ανθρακονημάτινο ρυθμιζόμενο εμπρός splitter, τεράστια πίσω πτέρυγα και διαχύτη επίσης από carbon, καθώς και νέο αεραγωγό στο καπό από CFRP. Επίσης, φέρει πίσω φωτιστικά σώματα τύπου OLED, σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών μπροστά και 20 πίσω, με ελαστικά Michelin Sport Cup 2 διαστάσεων 265/35 και 285/30, αντίστοιχα.
Το σύστημα εξαγωγής είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο, εξοικονομώντας επιπλέον βάρος σε ποσοστό 20%, τα φρένα carbon-κεραμικά και η ανάρτηση ρυθμιζόμενη, με τις επενδύσεις στο εσωτερικό να αποτελούνται από πιο ελαφρά υλικά. Τα μπάκετ καθίσματα είναι από ανθρακονήματα, ενώ υπάρχει προαιρετικά το πακέτο εξοπλισμού Clubsport με roll cage, σύστημα πυρόσβεσης και ζώνες ασφαλείας έξι σημείων.
Ο γνωστός εξακύλινδρος κινητήρας 3.0 Twin Power Turbo έχει αναβαθμιστεί, αποδίδοντας πλέον 500 ίππους και 600 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη M-DCT7, με τα 0-100 να έρχονται σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 305 χλμ/ώρα. Παρά την αύξηση της ισχύος, η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι στα 8,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων 194 γρ/χλμ.
Η M4 GTS θα κατασκευαστεί σε 700 μονάδες, πληροί όλες τις προδιαγραφές για νόμιμη κίνηση στον δημόσιο δρόμο, αλλά όσοι τυχεροί την αγοράσουν θα την εκτιμήσουν περισσότερο μέσα στην πίστα. Μάλιστα, στο Nurburgring πέτυχε έναν εκπληκτικό χρόνο, γυρνώντας σε 7 λεπτά και 28 δευτερόλεπτα, δηλαδή 11΄΄ πιο γρήγορα από την Alfa Romeo Giulia QV.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος