Καλύπτει μια έκταση 1.300 τ.μ., ονομάζεται «e-Vilagge» και βρίσκεται στο Τορίνο. Η Fiat Chrysler Automobiles το περιγράφει ως ένα «πράσινο χωριό», το οποίο μπορεί να επισκεφθεί ο καθένας και να δει από κοντά όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα του ομίλου και να ενημερωθεί για τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα των προηγμένων και φιλικών προς το περιβάλλον μετακινήσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το «e-Village» είναι μια πρωτοποριακή εγκατάσταση που στεγάζεται στο συγκρότημα Green Pea στο Τορίνο. Αποτελείται από 5 ορόφους οι οποίοι είναι αφιερωμένοι στη βιώσιμη ανάπτυξη. Ακολουθώντας τον κανόνα 3R (Reuse=επαναχρησιμοποίηση, Recycle=ανακύκλωση, Reduce=μείωση), το «πράσινο χωριό» είναι σχεδιασμένο ώστε να έχει μηδενικό περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα. 

Για παράδειγμα, τα έπιπλα είναι κατασκευασμένα από ανακυκλωμένα υλικά, ενώ τα διακοσμητικά στοιχεία που βρίσκονται στον χώρο εφαρμόζουν την καινοτομία theBreath. Πρόκειται για μια προηγμένη τεχνολογία που σχεδιάστηκε ώστε να βελτιώνει την ποιότητα του αέρα και να μειώνει τη μόλυνση απορροφώντας τους ρύπους μέσα στο υλικό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εκτός από τα μοντέλα παραγωγής, όπως το νέο ηλεκτρικό Fiat 500, τα Plug-in Hybrid Jeep 4xe και το ηλεκτρικό E-Ducato, οι επισκέπτες μπορούν να θαυμάσουν το πρωτότυπο Fiat Centoventi, μια ωδή στην απλότητα και το έξυπνο design, αλλά και την εκθαμβωτική Alfa Romeo Tonale, το πρώτο υβριδικό μοντέλο της μάρκας που αναμένεται να μπει στην παραγωγή το 2021.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Σε αυτόν τον χώρο παρουσιάζουμε το μέλλον, όχι μόνο μέσω των αυτοκινήτων, αλλά και των τεχνολογιών, των νέων ιδεών, των αισθήσεων και των συναισθημάτων που συνοδεύουν την καθημερινότητά μας. Ο χώρος σχεδιάστηκε να είναι απλός και φιλικός, με δεδομένο ότι η απλότητα ταιριάζει απόλυτα με τη βιώσιμη ανάπτυξη. “Less is more” είναι ο No 1 κανόνας όταν μιλάμε για φιλικότητα προς το περιβάλλον. Ο δεύτερος όμως είναι η κάθετη σκέψη. Έτσι αυτός ο χώρος δεν θα είναι απλώς το σπίτι της τεχνολογίας, θα είναι το σπίτι των λύσεων, από την απόκτηση ή την ενοικίαση ενός αυτοκινήτου, μέχρι τις λύσεις φόρτισης και τις εφαρμογές που κάνουν πιο εύκολη την καθημερινότητά μας» δήλωσε ο πρόεδρος της Fiat και επικεφαλής Marketing της FCA, Olivier François.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης