Η δεύτερη γενιά του Clubman είναι γεγονός, με τη βρετανική εταιρεία να δίνει στη δημοσιότητα τις επίσημες φωτογραφίες του μοντέλου παραγωγής που αναμένεται στην αγορά στα τέλη του έτους. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αρκετούς μήνες πριν την παγκόσμια πρεμιέρα στην έκθεση της Φρανκφούρτης, τον Σεπτέμβριο, η MINI αποκάλυψε το νέο της αυτοκίνητο, το οποίο χαρακτηρίζεται ως το μεγαλύτερο στην ιστορία της μάρκας.

Το νέο Clubman δεν έχει καμία σχέση με τον προκάτοχό του, ενώ διαφοροποιείται αισθητικά και από τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας. Βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα UKL1, την ίδια με την BMW 2 Series Active Tourer, υιοθετώντας πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από το πρωτότυπο Rocketman που είχαμε δει πέρυσι στην έκθεση της Γενεύης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μεγαλύτερη αλλαγή έρχεται από τη διαμόρφωση των θυρών, καθώς πλέον υπάρχουν τέσσερις κανονικές πόρτες και όχι η διάταξη 2+1 που διέθετε το προηγούμενο. Πίσω παρέμειναν οι διπλές πόρτες, έχοντας όμως πιο ελκυστική σχεδίαση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι διαστάσεις του αμαξώματος έχουν αυξηθεί σημαντικά, με το μήκος να ξεπερνά τα 4,2 μέτρα. Το εσωτερικό προέρχεται από το Cooper, με κάποιες διαφοροποιήσεις στην κεντρική κονσόλα και το ταμπλό. Η ευρυχωρία και η πρακτικότητα κυμαίνονται σε πολύ υψηλότερα επίπεδα από τα συνηθισμένα, κάτι που θα εκτιμήσουν οι επιβάτες.

Αν και η MINI δεν θέλησε να δώσει κανένα στοιχείο για τα μηχανικά μέρη, είναι βέβαιο πως τροφοδοτείται από τους τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους βενζίνης και diesel που φέρουν τα μικρότερα «αδέρφια» του. Επίσης, είναι πιθανό να υπάρξουν και τετρακίνητες εκδόσεις.

Αναμφίβολα το Clubman θα «ανακατέψει την τράπουλα» στην κατηγορία των μικρομεσαίων hatchback, καθώς πρόκειται για ένα ξεχωριστό και με έντονη προσωπικότητα αυτοκίνητο. Αναμένουμε με ενδιαφέρον τις επίσημες ανακοινώσεις και όλες τις λεπτομέρειες.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης