Του Λουκά Παπαλάμπρου
Ήταν Νοέμβριος του 2016, όταν η γαλλική φίρμα λάνσαρε στην αγορά τη νέα γενιά του C3, ενός ξεχωριστού αισθητικά αυτοκινήτου, το οποίο δανείζεται όλα τα στοιχεία απλότητας και μοντερνισμού της τέχνης του μινιμαλισμού.
Το supermini της Citroen προκάλεσε αίσθηση από την πρώτη στιγμή, με τη ζήτηση να ξεπερνά κάθε προσδοκία. Σε λιγότερο από δύο χρόνια, έχουν πουληθεί περισσότερα από 400.000 αυτοκίνητα C3. Μάλιστα, μόνο το 2018 παραδόθηκαν σε πελάτες 160.000 οχήματα, με την αύξηση να αγγίζει το 12%.
Το C3 είναι το best seller μοντέλο της Citroen και ένα από τα πιο καλοπουλημένα supermini στην Ευρώπη. Οι παραγγελίες συνεχίζονται με γοργούς ρυθμούς, με το 40% των πελατών να επιλέγουν την πλουσιότερη έκδοση «Shine», το 65% την επιλογή δύο τόνων στο αμάξωμα, το 55% να προσθέτει τα airbumbs και το 25% να εξατομικεύει το εσωτερικό με επιπλέον επενδύσεις και χρώματα.
Στην Ελλάδα προσφέρεται με τους πολυβραβευμένους κινητήρες 1.2 PureTech και 1.6 BlueHDi σε τρία επίπεδα εξοπλισμού (Live, Feel και Shine). Όσο για τις τιμές, ξεκινούν από 11.990 ευρώ.
Δείτε εδώ όλα τα χαρακτηριστικά του C3