Με άκρως δυναμικά χαρακτηριστικά, καμπύλες γραμμές που μαγνητίζουν το βλέμμα, προηγμένα συστήματα και αποδοτικούς κινητήρες, η σπορ έκδοση του νέου SUV της γερμανικής φίρμας είναι έτοιμη να κατακτήσει τις αγορές.
Η Mercedes παρουσίασε επίσημα την καινούργια GLC Coupe, λίγες ώρες πριν από το ντεμπούτο στην έκθεση της Νέας Υόρκης. Το αυτοκίνητο τοποθετείται απέναντι από τις BMW X4 και Porsche Macan, σε μια κατηγορία που κερδίζει όλο και περισσότερους υποστηρικτές. Σε σχέση με την GLC, διαθέτει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, οροφή με έντονη κλίση και νέα πίσω πόρτα, με το μήκος του αμαξώματος να είναι ελαφρώς αυξημένο και το ύψος χαμηλότερο.
Στην καμπίνα δεν υπάρχει καμία διαφορά, με την πολυτέλεια και την κομψότητα να συνδυάζονται αρμονικά. Η Mercedes έχει εφοδιάσει το coupe SUV με όλες τις τεχνολογίες, στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει η οθόνη 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, ενώ τα πίσω καθίσματα διαιρούνται και αναδιπλώνονται σε αναλογία 40/20/40. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης, περιλαμβάνοντας σπορ ανάρτηση με Dynamic Body Control ή Air Body Control, το σύστημα Dynamic Select με πέντε προγράμματα λειτουργίας (Eco, Comfort, Sport, Sport+ και Individual) και πολλά ακόμα.
Αρχικά θα προσφέρεται με τρεις κινητήρες, τον δίλιτρο diesel των 170 ίππων και 400 Nm ροπής της έκδοση GLC 220 d 4MATIC Coupe, τον επίσης 2.0 λίτρων diesel με τους 204 ίππους και 500 Nm ροπής της GLC 250 d 4MATIC Coupe, καθώς και τον δίλιτρο βενζίνης των 211 ίππων της GLC 250 4MATIC Coupe. Όλα τα σύνολα συνδυάζονται με σύστημα τετρακίνησης και το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων 9G-TRONIC.
Αργότερα θα δούμε μια ισχυρότερη έκδοση του κινητήρα βενζίνης 2.0 λίτρων με 245 ίππους (GLC 300 4MATIC Coupe), τον V6 3.0 diesel των 257 ίππων της GLC 350 d Coupe, την υβριδική GLC 350e 4MATIC Coupe απόδοσης 320 ίππων, την GLC 43 AMG Coupe των 367 ίππων και την πανίσχυρη GLC 63 AMG Coupe.
Αξίζει να σημειώσουμε πως η Mercedes, σε μια προσπάθεια να προσελκύσει περισσότερους καταναλωτές, θα λανσάρει και μια πιο προσιτή έκδοση με κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς και μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος