Πολύπλοκοι κυκλικοί κόμβοι, λωρίδες κυκλοφορίας υψηλής ταχύτητας, απουσία οδικών σημάνσεων, διαγραμμίσεων και κρασπέδων. Στην επαρχία, οι προκλήσεις για έναν οδηγό είναι μεγάλες, πόσο μάλλον για ένα αυτοκίνητο με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.
Το ερευνητικό έργο ολοκλήρωσε επιτυχώς δύο δοκιμές, ένα αυτόνομο ταξίδι 370 χιλιομέτρων στους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου, το «Grand Drive», χρησιμοποιώντας προηγμένη τεχνολογία εντοπισμού θέσης καθώς και μια δοκιμαστική δραστηριότητα σε περιβάλλον πίστας, με την οποία διερευνήθηκε η ανθρώπινη οδήγηση χρησιμοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη, για να ενισχυθεί η εμπειρία του χρήστη.
Στα δοκιμαζόμενα οχήματα περιλαμβάνονταν τα Nissan LEAF, το οποίο διέθεταν GPS, ραντάρ, LIDAR και τεχνολογίες κάμερας που δημιουργούν μια αντίληψη του κόσμου γύρω από το όχημα.
Το «Grand Drive» επιτεύχθηκε, καθώς τα μέλη της κοινοπραξίας με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο συνεργάστηκαν για να διερευνήσουν πώς η αυτόνομη οδήγηση μπορεί να μιμηθεί ένα φυσικό, ανθρώπινο στυλ οδήγησης.
Το δεύτερο μέρος του έργου HumanDrive εξέτασε τον τρόπο με τον οποίο οι τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης, θα μπορούσαν να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών και την άνεση των επιβατών, των συνδεδεμένων και αυτόνομων οχημάτων. Τα πιλοτικά οχήματα που δοκιμάστηκαν με επιτυχία σε κλειστές διαδρομές, περιλάμβαναν επίσης συστήματα τεχνητής νοημοσύνης που αναπτύχθηκαν από το μέλος της κοινοπραξίας Hitachi Europe Ltd, τα οποία επιτρέπουν τη μηχανική μάθηση σε πραγματικό χρόνο.
Κατασκευάζοντας ένα σύνολο δεδομένων από σενάρια κυκλοφορίας και λύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί σε πρότερο χρόνο, το σύστημα μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτήν την «εμπειρία» για να χειριστεί παρόμοια σενάρια στο μέλλον και για να σχεδιάσει μια ασφαλή διαδρομή γύρω από ένα εμπόδιο.
Αυτές οι τεχνολογίες υποβλήθηκαν σε μια εξαντλητική διαδικασία δοκιμών και αναπτύχθηκαν χρησιμοποιώντας μια σειρά από προσομοιώσεις, σε πίστες κλειστών δοκιμών.