Η γαλλική μάρκα παρουσίασε επίσημα την κορυφαία έκδοση του Clio, με τα διακριτικά RS Trophy και τον 1.600άρη κινητήρα των 220 ίππων.
Το νέο hot supermini της Renault, έκανε ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης, με το λανσάρισμα στην αγορά να ξεκινά το καλοκαίρι. Τοποθετείται πάνω από το RS, έχοντας περισσότερη ισχύ κατά 10%, αναβαθμισμένο κιβώτιο, πλαίσιο και εμφάνιση.
Χάρη στις βελτιώσεις που έγιναν στο μηχανικό σύνολο, η ισχύς ανέβηκε στους 220 ίππους και η ροπή στα 260 Nm, ενώ με τη λειτουργία overboost στην 4η και 5η σχέση στο κιβώτιο, η μέγιστη τιμή φτάνει τα 280 Nm. Οι μηχανικοί του τμήματος Renaultsport, επενέβησαν και στο σύστημα διεύθυνσης ώστε να είναι πιο γρήγορο, τοποθέτησαν νέα ελατήρια, σκλήρυναν τα αμορτισέρ και χαμήλωσαν το αμάξωμα κατά 20 χλστ. εμπρός και 10 χλστ. πίσω.
Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη EDC, είναι πιο γρήγορο στις αλλαγές κατά 40% στις θέσεις Normal και Sport και κατά 50% στη Race, με τη διαδρομή των paddles να έχει μειωθεί. Επίσης, το σύστημα Start/Stop είναι ρυθμισμένο να λειτουργεί μόνο στο πρόγραμμα Normal.
Πολύ σημαντικό είναι το γεγονός, ότι ο κινητήρας του Clio RS Trophy καλύπτει τις προδιαγραφές Euro6, έχοντας εκπομπές ρύπων στα 138 γρ./χλμ. Η νέα έκδοση θα είναι διαθέσιμη μόνο στο χρωματικό συνδυασμό «Frozen White», με άσπρο ματ αμάξωμα και μαύρη γυαλιστερή οροφή. Φέρει ελαστικά Michelin Pilot Super Sport διαστάσεων 205/40R18, με το λογότυπο Trophy να διακρίνεται στον εμπρός προφυλακτήρα, στην πίσω πόρτα και στα εσωτερικά μαρσπιέ.
Στην καμπίνα των επιβατών, έχουν τοποθετηθεί δερμάτινα-θερμαινόμενα σπορ καθίσματα, στους αεραγωγούς, στη βάση του μοχλού ταχυτήτων και στις χειρολαβές υπάρχει φινίρισμα carbon, με τις κόκκινες λεπτομέρειες να ολοκληρώνουν τη δυναμική εικόνα. Το Renault Clio R.S. 220 EDC Trophy θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό μονάδων και κάθε αυτοκίνητο θα έχει ταμπελάκι με τον αύξοντα αριθμό στο εσωτερικό.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος