Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Μπορεί ο βελτιωτικός οίκος Manhart να ασχολείται κυρίως με γερμανικά μοντέλα, αυτή τη φορά όμως είπε να κατηφορίσει προς Ιταλία μεριά και ασχολήθηκε με ένα αμάξι θρύλο.
Μπορεί η Lancia εδώ και μία 10ετία να βρίσκεται σε λήθαργο και να έχει προς πώληση μόνο ένα μοντέλο (Ypsilon) στην εγχώρια αγορά, όμως στο παρελθόν ήταν κυρίαρχος παίκτης, ακόμα και στο WRC (6 συνεχόμενα πρωταθλήματα).
Ο λόγος φυσικά για την Lancia Delta Integrale 16V η οποία στην εργοστασιακή της μορφή απέδιδε 200 άλογα και 310 Nm ροπής από έναν 2λιτρο κινητήρα βενζίνης. Η Manhart έρχεται και δίνει στο τετρακύλινδρο αυτό σύνολο βελτιστοποιήσεις τόσο υλικού όσο και λογισμικού και εκτοξεύει την ιπποδύναμη στους 275 ίππους και την ροπή στα 550 Nm.
Πιο συγκεκριμένα οι βελτιώσεις είναι: νέο turbo, σφυρήλατα έμβολα,νέος εκκεντροφόρος, νέα αντλία καυσίμου, νέο ψυγείο αλλά και ολοκληρωτικά αλλαγμένο σύστημα εξάτμισης που καταλήγει σε δύο τελικά.
Η ισχύς αποστέλλεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός ανανεωμένου χειροκίνητου κιβωτίου πέντε σχέσεων, το οποίο διαθέτει πλέον εξαρτήματα Group N. Τη σύνδεση μεταξύ του κιβωτίου ταχυτήτων και του κινητήρα πραγματοποιεί ένας αναβαθμισμένος συμπλέκτης Sachs.
Άλλες βελτιώσεις στο υλικό περιλαμβάνουν πιο σκληρή και χαμηλότερη ανάρτηση, καθώς και ένα κιτ φρένων Manhart Evo με τετραπίστονες δαγκάνες Brembo εμπρός σε δίσκους 380 χιλιοστών.
Σχεδιαστικά, βελτιωμένη από την Manhart Delta Integrale διαφέρει από το βασικό αυτοκίνητο από τη νέα αεροτομή οροφής στο εξωτερικό της. Στο εσωτερικό της καμπίνας, υπάρχουν νέα καθίσματα τυλιγμένα με δέρμα Alcantara στα κεντρικά τμήματα, καθώς και νέο τιμόνι και ειδικά πατάκια.
Η τιμή της Lancia Delta Integrale 16V Manhart 400 Limited 01/01 ανέρχεται σε 129.900 ευρώ.