Το Nissan GT-R αρνείται να πεθάνει αλλά αρνείται και να αναστηθεί
Με αμέτρητες φήμες και ψηφιακά σχέδια να κατακλύζουν το ίντερνετ…
Newsroom
13.01.2023 | 10:30
UPD:13.01.2023, 10:30
Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Με αμέτρητες φήμες και ψηφιακά σχέδια να κατακλύζουν το ίντερνετ τα τελευταία χρόνια, η Nissan τελικά παρουσίασε το νέο Nissan GT-R. Όμως δεν είναι τόσο διαφορετικό όσο θα περίμενε κανείς.
Εξωτερικά, θα δυσκολευτείτε να εντοπίσετε διαφορές εκτός και αν κοιτάξετε το μπροστινό μέρος. Μια επανασχεδιασμένη μάσκα και πρόσοψη φέρνουν πιο ευθείες γραμμές και κάποια συμμετρία στο ανανεωμένο πρόσωπο του GT-R, με τη Nissan να αναφέρει ότι η αεροδυναμική απόδοση είναι βελτιωμένη. Αν και μπορεί να ακούγεται σαν το GT-R να μαλακώνει στα γεράματά του, η Nissan μας διαβεβαιώνει ότι ο κινητήρας V6 3,8 λίτρων είναι πιο ισχυρός από ποτέ, όντας σε θέση να παράγει 573 ίππους σε όλη τη γκάμα εκτός από την έκδοση Nismo, η οποία είναι στους 608 ίππους.
Στη Nismo Special edition, υπάρχουν και περαιτέρω αεροδυναμικές ρυθμίσεις που εστιάζουν στην απόδοση ενώ η ανάρτηση έχει ειδική ρύθμιση, με ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης να δίνει το παρών στον μπροστινό άξονα για καλύτερα κρατήματα. Η Nissan λέει ότι η Nismo Special edition του 2024 είναι το GT-R με τις υψηλότερες επιδόσεις όλων των εποχών.
Για όσους αναζητούν ένα ξεχωριστό GT-R που δεν είναι τόσο επιθετικό, υπάρχει η έκδοση T. Η συγκεκριμένη, «τρέχει» την έκδοση 573 ίππων του twin-turbo 3,8 λίτρων αξιοποιώντας ένα ειδικό «μείγμα» ρύθμισης της ανάρτησης για ισορροπία μεταξύ άνεσης και απόδοσης.
Το νέο GT-R θα φτάσει στις αντιπροσωπείες στην Ιαπωνία αυτή την άνοιξη. Οι βελτιωμένες εκδόσεις Nismo θα φτάσουν το καλοκαίρι, όμως από πέρυσι, το GT-R σταμάτησε να κυκλοφορεί στην Ευρώπη λόγω των κανονισμών εκπομπών ρύπων.