Του Λουκά Παπαλάμπρου

Αφού έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο στην Κίνα, η ναυαρχίδα της γαλλικής φίρμας πάτησε επί ευρωπαϊκού εδάφους, με το εργοστάσιο του ομίλου PSA στο Rennes να ξεκινά άμεσα την παραγωγή του μοντέλου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το καινούργιο C5 Aircross διαθέτει συστήματα και τεχνολογίες που εφαρμόζονται πρώτη φορά σε αυτοκίνητο της Citroen. Βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2, με το μήκος του αμαξώματος να αγγίζει τα 4,5 μέτρα, το πλάτος το 1,84μ και το ύψος το 1,67μ. Το μεταξόνιο ξεπερνά τα 2,7 μέτρα προσφέροντας εξαιρετικούς χώρους για πέντε ενήλικες επιβάτες στο εσωτερικό. Όσο για τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, κυμαίνεται από 580 έως 1.630 λίτρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

To C5 Aircross αποτελεί ουσιαστικά το «αδελφό» αυτοκίνητο του Peugeot 3008, διαθέτοντας οτιδήποτε επιθυμεί ο οδηγός από ένα SUV. Η αισθητική του είναι ιδιαίτερη και ξεχωριστή, ακολουθώντας τη φιλοσοφία του μικρότερου C3. Διακρίνονται τα λεπτά φωτιστικά σώματα, η δυναμική μάσκα, οι αεραγωγοί εμπρός και στο πλάι, το μυώδες πίσω τμήμα με τα όμορφα φώτα και τις μεγάλες απολήξεις της εξάτμισης.

Στην καμπίνα, τη διαφορά κάνει το πολυλειτουργικό τιμόνι, ο μοχλός ταχυτήτων, η οθόνη αφής 8 ιντσών στην κεντρική κονσόλα και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών. Ο εξοπλισμός του SUV είναι εντυπωσιακός, περιλαμβάνοντας δερμάτινες επενδύσεις υψηλής ποιότητας σε διάφορες αποχρώσεις και συνδυασμούς, γυάλινη πανοραμική οροφή, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα με λειτουργία μασάζ και σύστημα κλιματισμού με φίλτρο ενεργού άνθρακα που συγκρατεί σωματίδια έως 2,5 microns. Μάλιστα, ο οδηγός μπορεί να ελέγχει τη ροή και την ποιότητα του αέρα μέσω της κεντρικής οθόνης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φυσικά, δεν λείπουν τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, με τη Citroen να το έχει εξοπλίσει με 20 τεχνολογίες. Ξεχωρίζουν τα «Active Safety Brake», «Active Lane Departure Warning», «Adaptive Cruise Control» και «Hill Assist Descent Control».

Για την κίνηση φροντίζει ο εξαιρετικός τρικύλινδρος κινητήρας 1.2 PureTech απόδοσης 130 ίππων και οι diesel BlueHDi 130 και BlueHDi 180. Επίσης, από το 2019 θα είναι διαθέσιμο και σε plug-in hybrid έκδοση, συνδυάζοντας ένα συμβατικό μοτέρ και δύο ηλεκτροκινητήρες, με τη συνολική ισχύ να αγγίζει τους 300 ίππους. Όλες ο εκδόσεις φέρουν το σύστημα Grip Control με πέντε προγράμματα λειτουργίας (ESP off, Standard, Sand, off-Road και Snow).

Οι μηχανικοί της Citroen έχουν δώσει ιδιαίτερη προσοχή στο στήσιμο του αυτοκινήτου, ενώ έχουν τοποθετήσει και τη ανάρτηση που ονομάζεται «Progressive Hydraulic Cushions», προσφέροντας μοναδικά επίπεδα άνεσης σε όλες τις συνθήκες.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης