Για την απόφαση της βαυαρικής φίρμας να αλλάξει τη μετάδοση κίνησης από τους πίσω τροχούς στους εμπρός ακόμα και στη Σειρά 1, γνωρίζουμε εδώ και καιρό. Πλέον, ήρθε η ώρα να το δούμε και στην πράξη.
Μετά την 2 Series Grand Tourer, η BMW ετοιμάζει τη νέα προσθιοκίνητη έκδοση Sedan της 1 Series, η οποία πατά στην πλατφόρμα καινούργια UKL και θα τροφοδοτείται από τη γνωστή σειρά τρικύλινδρων και τετρακύλινδρων κινητήρων του ομίλου. Στην έκθεση της Κίνας, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε την πρωτότυπη εκδοχή του μελλοντικού μοντέλου της.
Το Compact Sedan μας δίνει μια ιδέα για το πώς θα είναι το μοντέλο παραγωγής, το πρώτο sedan με κίνηση στους εμπρός τροχούς στην ιστορία της BMW. Η σχεδίαση του αυτοκινήτου ακολουθεί τη γνωστή φιλοσοφία της μάρκας, με τη δυναμική μάσκα, τα φώτα LED, της χαρακτηριστικές εισαγωγές αέρα, τα νεύρα στο καπό και τις ζάντες 20 ιντσών, να αναδεικνύουν το σπορτίφ και κομψό προφίλ. Εντύπωση κάνει το πίσω τμήμα, το οποίο παραπέμπει στη Σειρά 4, με τις χειρολαβές στις πόρτες να λειτουργούν με ένα άγγιγμα.
Κλασικό στιλ BMW υιοθετεί το εσωτερικό, με την ποιότητα κατασκευής, την άνεση και την πολυτέλεια να κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα. Ταμπλό, πόρτες και καθίσματα είναι επενδυμένα με δέρμα nappa, στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει η μεγάλη οθόνη αφής 8,8 ιντσών, με το ξύλο, το αλουμίνιο, τον έντονο εσωτερικό φωτισμό LED και τα προηγμένα συστήματα να μην λείπουν από τον εξοπλισμό.
Η BMW αναφέρει ότι τα πίσω καθίσματα είναι ιδανικά για δύο άτομα, προσφέροντας ασυνήθιστη ευρυχωρία. Όσο για την πρεμιέρα της έκδοσης παραγωγής και το λανσάρισμα στην αγορά, δεν υπάρχει καμία ενημέρωση μέχρι στιγμής.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος