Διαθέσιμο αποκλειστικά με ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο, το νέο compact πολυμορφικό μοντέλο καταδεικνύει τον προσανατολισμό της Nissan σε μοντέλα αιχμής και στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της.
Το ολοκαίνουριο NOTE θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία από την αγορά της Ιαπωνίας στις 23 Δεκεμβρίου. Υιοθετεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία (Timeless Japanese Futurism), έχοντας απλή, σύγχρονη και διακριτική εμφάνιση. Τις εντυπώσεις κερδίζουν η μάσκα σε σχήμα V και οι ζάντες με σχέδιο που θυμίζει λεπίδα σπαθιού.
Το εσωτερικό του είναι άνετο και πρακτικό. Ο χώρος υπερβαίνει κατά πολύ τις προδιαγραφές της κατηγορίας. Κατά την είσοδο, τον οδηγό καλωσορίζει η μεγάλη ενσωματωμένη οθόνη διεπαφής με τον χρήστη, που συνδέει τις πληροφορίες του οχήματος και τις λεπτομέρειες πλοήγησης με έναν απρόσκοπτο οριζόντιο προσανατολισμό. Τα ψηφιακά όργανα μέτρησης απεικονίζουν τις πληροφορίες με ευκρίνεια και σαφήνεια. Η κεντρική κονσόλα προσφέρει ασύρματη φόρτιση, αγκαλιάζοντας τη συνδεδεμένη, ψηφιακή εποχή.
Για την κίνηση φροντίζει το δεύτερης γενιάς ηλεκτρικό σύστημα e-POWER, προσφέροντας άμεση απόκριση, ομαλή επιβράδυνση και αθόρυβη κύλιση. Το NOTE θα είναι διαθέσιμο τόσο με κίνηση στους εμπρός τροχούς όσο και ως τετρακίνητο, με δύο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες στον εμπρός και πίσω άξονα.
Η ροπή του ηλεκτροκινητήρα έχει αυξηθεί κατά 10% και η απόδοση κατά 6%, παρέχοντας ισχυρή, συναρπαστική επιτάχυνση είτε από στάση ή κατά την προσπέραση. Ως παγκόσμια πρωτιά, η παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας ελέγχεται σύμφωνα με τις οδικές συνθήκες. Όταν ο θόρυβος αυξάνεται λόγω των επιφανειακών συνθηκών του οδοστρώματος και της ταχύτητας του οχήματος, ο κινητήρας ενεργοποιείται για να φορτίσει την μπαταρία του e-POWER.
Στον εξοπλισμό του μοντέλου περιλαμβάνονται όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης, μεταξύ των οποίων είναι και το το ProPILOT με Navi-link, το οποίο συγχρονίζεται με το σύστημα πλοήγησης και ανιχνεύει το όριο ταχύτητας σε αυτοκινητόδρομους, αναπροσαρμόζοντας αυτόματα την προκαθορισμένη ταχύτητα. Επιπλέον το σύστημα χρησιμοποιεί δεδομένα πλοήγησης για να εκτιμήσει τη γωνία των επερχόμενων στροφών και να επιβραδύνει ανάλογα το όχημα.