Του Λουκά Παπαλάμπρου

Η νέα γενιά του ιαπωνικού compact crossover παρουσιάστηκε συγχρόνως σε πέντε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις (Λονδίνο, Παρίσι, Μιλάνο, Βαρκελώνη και Κολωνία), με τη Nissan να ανακοινώνει τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου και τον χρόνο έναρξης της εμπορικής του πορείας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μεγαλύτερο και πιο μοντέρνο

Με τις πωλήσεις του στη Γηραιά Ήπειρο να αγγίζουν το 1 εκατομμύριο, το Juke αποτελεί ένα από τα best seller μοντέλα στην κατηγορία του. Το καινούργιο θέτει ακόμη πιο ψηλά τον πήχη, προβάλλοντας την ισχυρή προσωπικότητά του, τη δυναμική οδική συμπεριφορά και τις τεχνολογίες. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε σχέση με το απερχόμενο, το νέο Juke έχει μεγαλύτερες διαστάσεις (μήκος 4.210 χλστ., ύψος 1.595 χλστ., και πλάτος 1.800 χλστ.), καθώς και πιο σπορτίφ χαρακτηριστικά.

Εξοπλίζεται στάνταρ με φώτα τεχνολογίας LED, έχει πιο αεροδυναμικό σχήμα και σύγχρονη σιλουέτα.

Η κεκλιμένη οροφή τύπου coupe, η μάσκα V-Motion, οι κυκλικοί προβολείς, τα φουσκωμένα φτερά, οι ζάντες 19 ιντσών και το μυώδες πίσω τμήμα αναδεικνύουν την αθλητικότητα του αμαξώματος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χάρη στη νέα, άκαμπτη πλατφόρμα CMF-B της συμμαχίας Renault – Nissan, είναι ελαφρύτερο κατά 23 κιλά, επιδεικνύοντας παράλληλα βελτιωμένη σταθερότητα και οικονομία καυσίμου.

Για όλα τα γούστα

Οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν τη δυνατότητα να εξατομικεύσουν το αυτοκίνητο σύμφωνα με τα γούστα και τις επιθυμίες τους. Πάμπολλοι συνδυασμοί χρωμάτων για το αμάξωμα, την οροφή και τον εσωτερικό χώρο είναι διαθέσιμοι, αναδεικνύοντας τον αστικό, πρωταγωνιστικό και σπορ χαρακτήρα του Juke.

Χώροι και τεχνολογίες

Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου μπορούν πλέον να φιλοξενηθούν με άνεση τέσσερις ενήλικες, με τον χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών να έχει αυξηθεί κατά 5,8 εκατοστά και για τα κεφάλια κατά 1,1 εκ. Την ίδια στιγμή ο όγκος του πορτμπαγκάζ διαμορφώνεται στα 422 λίτρα χωρητικότητας.

Τα νέα, μαλακής αφής υλικά στο ταμπλό, στις επενδύσεις των θυρών και στο πάτωμα δίνουν μια αίσθηση υψηλής ποιότητας.

Τα σπορ καθίσματα, τα διακοσμητικά, οι επενδύσεις και το προαιρετικό Alcantara συμπληρώνουν αυτήν την αίσθηση.

Στο κέντρο της κονσόλας βρίσκεται η οθόνη αφής 8 ιντσών, συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto. Μέσω αυτής, ο οδηγός έχει πρόσβαση σε κάθε λειτουργία του αυτοκινήτου, όπως στο σύστημα πλοήγησης με live κίνηση στους δρόμους και στο In-Car Wi-Fi.

Επίσης, από το NissanConnect Services μπορεί να συνδέσει το όχημα με το smartphone και να ελέγχει από απόσταση την πίεση των ελαστικών και τη στάθμη του λιπαντικού, να βλέπει πού ακριβώς είναι σταθμευμένο και να ελέγχει αν έχει κλειδώσει τις πόρτες.

Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει τα πάντα, από το ηχοσύστημα Bose Personal Plus έως το αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και ποδηλατών, την αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, τη διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας, το σύστημα προειδοποίησης πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας, παρέμβαση τυφλού σημείου και την τεχνολογία ημιαυτόνομης οδήγησης ProPILOT.

Σχεδιασμένο για χρήση σε αυτοκινητοδρόμους, το ProPILOT επιταχύνει και επιβραδύνει αυτόματα το Juke, διατηρώντας ασφαλή απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα και κίνηση μέσα στη λωρίδα κυκλοφορίας.

Με 1.000άρη κινητήρα

Σε πρώτη φάση, το Juke θα είναι διαθέσιμο με τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα 1.0 DIG-T απόδοσης 117 ίππων. Το μοτέρ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή το αυτόματο διπλού συμπλέκτη DCT7 με paddles στο τιμόνι.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα λειτουργίας (Eco, Standard, Sport), επιλέγοντας το στυλ οδήγησης ανάλογα με τις συνθήκες.

Πότε έρχεται;

Το αυτοκίνητο θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις του Sunderland στη Βρετανία, με το λανσάρισμα στις αγορές -συμπεριλαμβανομένης και της ελληνικής- να προγραμματίζεται για τα τέλη Νοεμβρίου.

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης