Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Mazda έχει υποσχεθεί να διατηρήσει και το μελλοντικό MX-5 σε πισωκίνητη πλατφόρμα και με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Φυσικά θα δεχθεί και κάποια μορφή ηλεκτροκίνησης για να μπορεί να συνυπάρχει με τους αυστηρούς κανονισμούς εκπομπών ρύπων, όμως το αυτοκίνητο θα συνεχίσει την πορεία του ως fun to drive σύνολο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτά είναι βασικά όλα όσα γνωρίζουμε προς το παρόν για το Miata πέμπτης γενιάς. Μάλιστα πριν λίγο καιρό ο επικεφαλής ανάπτυξης προϊόντων και μηχανικής της Mazda Europe, Joachim Kunz είπε: «Το να έχουμε μια γενιά για 10 χρόνια δεν είναι πρόβλημα για εμάς». Ωστόσο, νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η εταιρεία σε μία επίσημη εκδήλωση στην οποία παρουσίασε την μεσοπρόθεσμη στρατηγική που θα ακολουθήσει από το 2030 και μετά, έδειξε ένα εντυπωσιακό μοντέλο, αμέσως μετά την παρουσίαση των προηγούμενων γενιών MX-5. 

Χωρίς να ξεκαθαρίζεται τί είναι, η μορφή του είναι ξεκάθαρα σε στυλ roadster, διαθέτει φουσκωμένα φτερά, δύο gullwing πόρτες αλλά και κανονική οροφή. Η εικόνα από μπροστά δείχνει το λογότυπο της φίρμας να φωτίζεται από LED φώτα, ενώ στην πίσω μεριά θυμίζει λίγο σε RX-7 μαζί με γνώριμα φωτιστικά σώματα από άλλες γενιές. 

Βέβαια το συγκεκριμένο concept φαίνεται να είναι αμιγώς ηλεκτρικό καθώς στο πίσω μέρος και συγκεκριμένα πίσω από τις δύο θέσεις υπάρχει ένα κουτί στο οποίο λογικά θα τοποθετηθεί η μπαταρία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σίγουρα δεν θα δούμε τον διάδοχο του Miata σύντομα όμως μιλάμε για το πιο fun to drive αλλά και best seller roadster στην ιστορία. Κάτι που σημαίνει ότι ίσως να γνωρίσουμε στη νέα γενιά μία πιο διασκεδαστική πλευρά της ηλεκτροκίνησης. 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης