Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Το γεωμετρικό σχήμα του διαμαντιού ενσαρκώνει τις αξίες της γαλλικής μάρκας από το 1925. Το σήμα της Renault είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Όπως τα μοντέλα, έτσι και το λογότυπο του κατασκευαστή, αναβαθμίστηκε, έγινε πιο μοντέρνο και πιο ζωηρό. Στόχος είναι να κινηθεί παράλληλα με τις σύγχρονες εξελίξεις και να καταστήσει τη Renault μία πιο «ανοιχτή» φίρμα που δημιουργεί ανθρώπινες αξίες, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Gilles Vidal, διευθυντής σχεδιασμού της εταιρείας.

Το νέο έμβλημα έκανε πρεμιέρα στο πρωτότυπο Renault 5. Από το 1925, οπότε ιδρύθηκε η Renault, το σχήμα του διαμαντιού έχει ανασχεδιαστεί 8 φορές. Η τελευταία εκδοχή του είναι η ένατη. Αυτό αποδεικνύει το ενδιαφέρον της μάρκας να εξελίσσεται και να προσαρμόζεται στην εποχή που διανύει.

«Σε αρμονία με τις τάσεις της εποχής και απόλυτα μοντέρνο, το ανασχεδιασμένο διαμάντι αποτελεί την Σύγχρονο, απλό και αναγνωρίσιμο το νέο σήμααπόλυτη ενσάρκωση της νέας εποχής στην οποία έχει εισέλθει η Renault. Το ενσωματώσαμε για πρώτη φορά στο σύγχρονο  Renault 5. Αυτό λειτούργησε για εμάς ως ένα πρώτης τάξεως πεδίο δοκιμής. Βλέποντας τον ενθουσιασμό και τα πολύ θετικά σχόλια που αποσπάσαμε, αποφασίσαμε να το λανσάρουμε», ανέφερε ο Vidal.

Το νέο σήμα είναι πιο λιτό και μεστό, αποκτώντας μια πραγματικά διαχρονική υπογραφή, χωρίς φιοριτούρες και χρώματα, με σύγχρονη θεώρηση στις γραμμές του. Σχεδιάστηκε για να αποτυπώνει μια συνεχή κίνηση, χωρίς ίχνος γραφιστικής λογοτύπησης. Η επίπεδη φύση του, διευκολύνει τη χρήση σε digital και video υλικά, αλλά και πάνω στα σύγχρονα αυτοκίνητα της γκάμας.

Το λογότυπο θα τοποθετηθεί μέχρι το 2024 σε όλα τα οχήματα της Renault, ξεκινώντας από τα νέα μοντέλα που θα εμφανιστούν την επόμενη  χρονιά.

 

Το θρυλικό Renault 5 ξαναγεννιέται

Τα εντυπωσιακά φώτα του Renault 5