Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Μετά τις VW, Skoda, Volvo, Renault, Dacia και Peugeot, ήρθε η ώρα και για τη Citroen να αλλάξει το logo της, παρουσιάζοντας τις προθέσεις της για προσβάσιμη σε όλους ηλεκτρική κινητικότητα.
Το νέο λογότυπο, ουσιαστικά αντλεί έμπνευση από το πρώτο στην ιστορία της Citroen, που σχεδίασε ο ιδρυτής της το 1919, Andre Citroen και αντιπροσωπεύει την 10η συνολικά εξέλιξη της εταιρικής ταυτότητας στα 103 χρόνια ζωής της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Σχεδιασμένο από την ομάδα της Citroen και με τη βοήθεια του Stellantis Design Studio, «χάνει» το χρωμιωμένο φινίρισμα, γίνεται πιο απλό, ενώ θα υιοθετηθεί παντού, από τα νέα μοντέλα μέχρι κάθε κτίριο της εταιρίας.
Εν τω μεταξύ, το νέο μυστηριώδες concept που «φοράει» το αναθεωρημένο σήμα έχει προγραμματιστεί να κάνει το ντεμπούτο του πριν από το τέλος αυτού του μήνα, που σημαίνει ότι θα το δούμε το αργότερο την Παρασκευή.