Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
Με ένα προηγμένο σύστημα τετρακίνησης, το οποίο συμβάλλει στην αύξηση της πρόσφυσης σε επιφάνειες με λάσπη, χιόνι ή άμμο, εξοπλίζεται η νέα γενιά του κορεατικού SUV.
Ονομάζεται «Terrain Mode» και ουσιαστικά πρόκειται για ένα σύστημα ελέγχου μεταφοράς της ροπής. Μέσω του περιστροφικού διακόπτη που έχει τοποθετηθεί στην κεντρική κονσόλα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη λειτουργία κίνησης ανάλογα τις συνθήκες και το έδαφος.
Οι επιλογές είναι τρεις (Mud, Sand και Snow), με το σύστημα να προσαρμόζει την κατανομή της ισχύος και της ροπής, να επεμβαίνει στο κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς και στο ESP, προσφέροντας στους οδηγό καλύτερο έλεγχο.
Το νέο Sorento αναμένεται να λανσαριστεί στις αγορές το φθινόπωρο. Θα είναι διαθέσιμο με συμβατικούς κινητήρες και υβριδικά σύνολα και θα εξοπλίζεται με όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες.
Στο εσωτερικό, μπορούν να φιλοξενηθούν έως επτά επιβάτες χάρη στις τρεις σειρές καθισμάτων. Η κονσόλα έχει ανασχεδιαστεί πλήρως, περιλαμβάνοντας μία μεγάλη οθόνη αφής 10,25 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3΄΄. Οι οθόνες ενώνονται μεταξύ τους, όπως ακριβώς συμβαίνει και στη Mercedes, δημιουργώντας ένα high tech αποτέλεσμα.