Στην διάσημη γερμανική πίστα εθεάθη το νέο πανίσχυρο hot hatchback της αμερικανικής εταιρείας, να πραγματοποιεί τις τελικές δοκιμές πριν την έναρξη των πωλήσεων στην αγορά.
Οι μηχανικοί της Ford σε συνεργασία με τους επαγγελματίες οδηγούς, βρέθηκαν στο Nurburgring προκειμένου να κάνουν τις τελευταίες ρυθμίσεις στο νέο Focus RS. Θυμίζουμε πως σε αντίθεση με τον προκάτοχό του, εφοδιάζεται με σύστημα τετρακίνησης και με τον 2.3 Ecoboost κινητήρα που είδαμε στη νέα Mustang, με την απόδοση να ξεπερνά τους 320 ίππους και τη ροπή τα 430 Nm.
Η εταιρεία δεν ανακοίνωσε πλήρη στοιχεία, παρά μόνο ότι, το εξάρι μηχανικό κιβώτιο έχει τροποποιηθεί ειδικά, ώστε να αντέχει την υψηλή ροπή, με την ανάρτηση εμπρός να είναι τεχνολογίας RevoKnuckle. Επιπλέον, διαθέτει στον εξοπλισμό του το σύστημα «Drift Mode», προσφέροντας τη δυνατότητα στον οδηγό να επιτύχει ελεγχόμενη υπερστροφή σε συνθήκες πίστας.
Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, με τους δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενους συμπλέκτες να στέλνουν σε κανονικές συνθήκες, έως και το 70% της ροπής στον πίσω άξονα. Σε περίπτωση που χρειαστεί, παρεμβαίνει το σύστημα Dynamic Torque Vectoring, μεταφέροντας το 100% της δύναμης σε κάθε τροχό πίσω, ξεχωριστά.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος