Είναι ήδη διαθέσιμο στη χώρα μας με τις τιμές του να ξεκινούν από 18.970 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του οφέλους που προκύπτει από τα κίνητρα που προσφέρει το κράτος για την αγορά αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων.

Αναφερόμαστε στο ολοκαίνουριο Fiat 500 electric, το οποίο προσφέρεται στα αμαξώματα hatchback και cabrio, αλλά και στην πρωτοποριακή εκδοχή 3+1 με την επιπλέον πόρτα στη δεξιά πλευρά του οχήματος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ιταλικό μικρό εφοδιάζεται με ταχυφορτιστή 85kW που του δίνει τη δυνατότητα πλήρους φόρτισης σε μόλις 35 λεπτά (DC), ενώ είναι σχεδιασμένο ώστε να μπορεί να συνεργάζεται με δίκτυα V2G (vehicle-to-grid) χωρίς καμία μετατροπή. Το συγκεκριμένο δίκτυο είναι το μεγαλύτερο στον κόσμο, κάνοντας τη χρήση των EV οχημάτων πιο άνετη, ασφαλή, αλλά και οικονομικά συμφέρουσα.

Πώς όμως πληρώνεται το αυτοκίνητο για να σταθμεύει; Αυτό συμβαίνει στις εγκαταστάσεις του Mirafiori στο Τορίνο, εκεί όπου μπορούν να φορτίσουν ταυτόχρονα ως 700 ηλεκτρικά ή plug-in hybrid μοντέλα και να «ανταλλάσσουν» ενέργεια με το δίκτυο ηλεκτροδότησης συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην αποδοτικότητά του, αλλά και τη σταθερότητά του, ιδιαίτερα σε συνθήκες υψηλής ζήτησης-κατανάλωσης ενέργειας.

Προσφέρει την ενέργειά του στο δίκτυο ηλεκτροδότησης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φορτίζει εύκολα και γρήγορα.

Χάρη στην υπηρεσία e-Mobility και του δικτύου V2G, το 500 electric προσφέρει τις μπαταρίες ώστε να αποτελούν κινούμενες «αποθήκες» ενέργειας. Χαρακτηριστικό είναι ότι η εγκατάσταση του Mirafiori είναι δυναμικής 25MW, ενώ η αξία της σταθεροποίησης του δικτύου ηλεκτροδότησης μόνο στην Ιταλία υπολογίζεται στα 1,8 δισ. ευρώ ανά έτος.

Τα παραπάνω νούμερα καταδεικνύουν τον ρόλο που μπορούν να παίξουν σε τεχνικό και οικονομικό επίπεδο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πλέον η στάθμευση δεν θα αποτελεί απλώς ανάγκη, αλλά και ευκαιρία για τους χρήστες, αφού θα μετατρέπεται από μία υπηρεσία με -σημαντικό πολλές φορές- κόστος, σε μια δυνατότητα ο χρήστης να κερδίζει χρήματα, απλώς σταθμεύοντας το αυτοκίνητο του και συνδέοντάς το μέσω ενός δικτύου V2G.

Οι μπαταρίες του είναι “αποθήκες” ενέργειας.Εκτός από το οικονομικό κέρδος για το χρήστη, το Fiat 500 μέσω του δικτύου θα προσφέρει και σημαντική υπηρεσία στο περιβάλλον συμβάλλοντας στην απόδοση του δικτύου ηλεκτροδότησης και τη μείωση των απωλειών ενέργειας.

Το όφελος θα είναι ακόμα σημαντικότερο εφόσον το δίκτυο υποστηρίζεται και από την παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, όπως, για παράδειγμα, στην περίπτωση του Mirafiori, όπου τα συνδεδεμένα Fiat 500 καλύπτονται από 2.000 ηλιακούς συλλέκτες που συμβάλλουν στην μείωση των εκπομπών CO2 κατά 2.100 τόνους ανά έτος.

 

Με 3+1 πόρτες το ηλεκτρικό Fiat 500

Ήρθαν στην Ελλάδα τα πρώτα ηλεκτρικά Fiat 500e…

Κάτω από 12.000 ευρώ η τιμή του υβριδικού Fiat 500

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης