Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο για μία αυτοκινητοβιομηχανία, να ασχοληθεί και με παραγωγές που ξεπερνούν τα στενά όρια της αυτοκίνησης.
Έτσι και η Bentley, μπορεί να είναι γνωστή για τα άκρως premium και πανάκριβα οχήματα της, έχει κάνει όμως μία μοναδική παράκαμψη, η οποία την φέρνει στα μονοπάτια της μελισσοκομίας. Μία κίνηση που αποδεικνύει έμπρακτα πως η πολυτέλεια εκτείνεται πέρα από τη σφαίρα των αυτοκινήτων.
Το ταξίδι της Bentley στον κόσμο των μελισσών ξεκίνησε με τη δημιουργία του Κέντρου Αριστείας για την Παραγωγή Μελιού στα κεντρικά της γραφεία στο Crewe. Η πρωτοβουλία αυτή, μέρος της φιλόδοξης στρατηγικής Beyond100 της Bentley, στοχεύει στην ενίσχυση της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας στις εγκαταστάσεις της Pyms Lane. Το κέντρο, που τώρα σφύζει από δραστηριότητα, διαθέτει 17 κυψέλες και φιλοξενεί πάνω από ένα εκατομμύριο μέλισσες.
Το αποκορύφωμα αυτού του γλυκού εγχειρήματος είναι η ανακοίνωση της πέμπτης συγκομιδής μελιού, με την παρουσίαση ενός ειδικού μελιού Black Edition Label. Πάνω από 500 βάζα από αυτό το απολαυστικό νέκταρ συλλέχθηκαν από τις δύο παλαιότερες κυψέλες, που εγκαταστάθηκαν αρχικά το 2019. Η εσωτερική ομάδα σχεδιασμού της Bentley διέθεσε την τεχνογνωσία της για να δημιουργήσει μοναδικές ετικέτες τόσο για το Black Edition Label όσο και για 1.000 βάζα “κανονικού” μελιού που συλλέχθηκαν από τις υπόλοιπες κυψέλες.
Το νόστιμο μέλι είναι πολύ αποκλειστικό και δεν το πουλάμε. Αντ’ αυτού, χαρίζεται σε εταιρικές εκδηλώσεις, επισκέψεις πελατών και φιλανθρωπικούς σκοπούς, μαζί με προγράμματα επιβράβευσης και αναγνώρισης συναδέλφων και διαγωνισμούς. Θεωρούμε ότι είναι ένας συναρπαστικός τρόπος για να κάνουμε τους ανθρώπους να μιλήσουν για τη σημασία της οικολογίας “, εξήγησε ο Sebastian Benndorf, διευθυντής προγραμματισμού παραγωγής της Bentley.
Η πρωτοβουλία της Bentley για το μέλι όχι μόνο προσθέτει μια πινελιά γλυκύτητας στην εταιρική της εικόνα, αλλά χρησιμεύει και ως αφορμή για συζήτηση σχετικά με την οικολογική υπευθυνότητα.