Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία βελτιώνει το fun to drive μοντέλο της, ανεβάζοντας ένα ακόμη επίπεδο την οδηγική του συμπεριφορά.
Το αναβαθμισμένο Mazda αποκτά αρκετές προσθήκες στο εξοπλιστικό πακέτο, στο στιλιστικό αλλά και στον τομέα της ανάρτησης. Παράλληλα υπάρχει διαθέσιμη και μία νέα ειδική έκδοση 990S, όπου το νούμερο αντικατοπτρίζει το συνολικό βάρος του μοντέλου. 990 κιλά λοιπόν για μία έκδοση που κατάφερε να «κόψει» βάρος από δεκάδες σημεία όπως οι ελαφρύτερες 16άρες ζάντες (800 γραμμάρια μείων από κάθε τροχό) και που συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο σασμάν, προοριζόμενη αρχικά για την εγχώρια αγορά
Το νέο ΜΧ-5 σε όλες τις εκδόσεις του θα εξοπλίζεται με το σύστημα Kinematic Posture Control, το οποίο είναι σε θέση να υπολογίζει σε real time τις συνθήκες περιστροφής των πίσω τροχών και να επεμβαίνει αναλόγως. Το σύστημα υπολογίζει την διαφορά ταχύτητας ανάμεσα στους πίσω τροχούς και φρενάρει αυτόματα τον εσωτερικό τροχό σε κάθε στροφή βελτιώνοντας σημαντικά την συμπεριφορά του.