Στις Βρυξέλλες βρίσκεται το πιο όμορφο και ολοκληρωμένο κατάστημα της βαυαρικής φίρμας, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία στους πελάτες και επισκέπτες.
Το BMW Brand Store των Βρυξελών, τιμήθηκε πρόσφατα με το βραβείο «Iconic Award 2014», στην κατηγορία «Interior Design Retail», από το Γερμανικό Συμβούλιο Σχεδίασης. Εγκαινιάστηκε τον περασμένο Μάρτιο και σε πέντε μόλις μήνες το έχουν επισκεφθεί περισσότεροι από 50.000 άνθρωποι.
Η συνολική επιφάνεια του καταστήματος είναι 1.500 τ.μ., περιλαμβάνοντας εκτός από τα μοντέλα της γκάμας, διάφορα εκθέματα και μια εντυπωσιακή παρουσίαση Virtual Product Presenter, μέσω της οποίας οι πελάτες μπορούν να παρακολουθήσουν σε εικονική μορφή και σε διαφορετικά θέματα, την ιστορία και τα προϊόντα της μάρκας.
Το κατάστημα συνδυάζει την αρχιτεκτονική, τη σχεδίαση και την τεχνολογία, προσφέροντας μια βιωματική εμπειρία. Μέσω των BMW Brand Stores που εντάσσονται στο πρόγραμμα Future Retail του γερμανικού ομίλου, καθιερώνονται νέα πρότυπα για τα καταστήματα λιανικών πωλήσεων αυτοκινήτων και όχι μόνο.
Τα «Iconic Awards» είναι ένας διεθνής διαγωνισμός αρχιτεκτονικής και σχεδίασης που τιμά την ευφυή αρχιτεκτονική, τα καινοτόμα προϊόντα και τη βιώσιμη επικοινωνία από όλους τους χώρους της αρχιτεκτονικής, τους τομείς κατασκευής και ιδιοκτησίας και τη βιομηχανία παραγωγής.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος