Του Λουκά Παπαλάμπρου
Έπειτα από την παρουσίαση της ανανεωμένης εκδοχής του best-seller ευρωπαϊκού μοντέλου, ήρθε η ώρα και της ηλεκτροκίνητης έκδοσης.
Το e-Golf MY2017 παρουσιάστηκε στην έκθεση του Λος Άντζελες και σύμφωνα με τη VW έχει μεγαλύτερη αυτονομία κατά 50%. Οι μηχανικοί της γερμανικής φίρμας τοποθέτησαν μεγαλύτερη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 35,8 kWh, έναντι 24,2 kWh του απερχόμενου μοντέλου.
Χρησιμοποιώντας τον νέο ταχυφορτιστή 40 kW, η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί σε ποσοστό 80% σε μία ώρα, ενώ από οικιακή παροχή ρεύματος απαιτούνται περίπου έξι ώρες για το 100%. Η αυτονομία αγγίζει πλέον τα 300 χιλιόμετρα σύμφωνα με τις μετρήσεις του ευρωπαϊκού κύκλου δοκιμών NEDC, ενώ σε πραγματικές συνθήκες κίνησης ξεπερνά τα 200 χλμ.
Παράλληλα, έχει αυξηθεί και η απόδοση του ηλεκτρικού μοτέρ, φθάνοντας πλέον τους 136 ίππους, με τα 0-100 να έρχονται σε 9,6 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 150 χλμ./ώρα.
Από αισθητικής πλευράς, ξεχωρίζουν οι νέοι προφυλακτήρες και τα full LED φώτα εμπρός και πίσω. Το εσωτερικό προέρχεται αυτούσιο από το συμβατικό Golf, περιλαμβάνοντας τον ψηφιακό πίνακα οργάνων «Active Info Display» με την οθόνη 12,3 ιντσών καθώς και το προηγμένο σύστημα πολυμέσων με την οθόνη 9,7΄΄, το οποίο έχει δυνατότητα ελέγχου μέσω φωνητικών εντολών και νευμάτων. Είναι συμβατό με Apple CarPlay, Android Auto και MirrorLink, διαθέτει ασύρματο έλεγχο του κλιματισμού και ασύρματη φόρτιση της μπαταρίας.
Από τον εξοπλισμό δεν θα μπορούσαν να λείπουν όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και ασφάλειας, όπως τα Traffic Jam Assist, Forward Collision Warning, Front Assist με τεχνολογία City Emergency Braking και το φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης που ακινητοποιεί το αυτοκίνητο αν διαγνώσει αδιαθεσία του οδηγού.
Το ανανεωμένο e-Golf αναμένεται να λανσαριστεί στις αγορές την άνοιξη του 2017, με τις τιμές να κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα ή να είναι ελάχιστα αυξημένες σε σχέση με τις τωρινές.
Δείτε εδώ όλα τα μοντέλα της VW