Ο διάσημος αμερικανός οδηγός άφησε την εντυπωσιακή Mustang και αποφάσισε να γευτεί τις αρετές ενός ειδικά τροποποιημένου Escort RS του 1978.
Το αυτοκίνητο εξελίχθηκε από τον Block και την ομάδα Hoonigan, είναι το πρώτο πισωκίνητο στην ιστορία της σειράς Gymkhana και βασίζεται στο θρυλικό Mk2, που πρωταγωνίστησε στους αγώνες Ράλι. Όλα τα εξαρτήματα προέρχονται από τα οχήματα WRC, το επιθετικό bodykit είναι της Rocket Bunny, με τις αναρτήσεις να έχουν ειδικές ρυθμίσεις.
Τροφοδοτείται από έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο Millington κινητήρα 2.5 λίτρων, απόδοσης 333 ίππων στις 9.000 σ.α.λ., με την κίνηση να μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων. Το αυτοκίνητο θα πρωταγωνιστήσει στο επόμενο Gymkhana, με τον Ken Block να κάνει αυτό που ξέρει από τον καθένα. Να ντριφτάρει ατελείωτα και να λιώνει τα ελαστικά.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος