Μπορεί ο όμιλος VW να αύξησε τα καθαρά κέρδη κατά 43,9% το πρώτο τρίμηνο του έτους, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία, ωστόσο είδε το best seller μοντέλο του να χάνει την πρωτοκαθεδρία από το Ford Fiesta.

Το supermini της Ford ήταν το Νο1 μοντέλο σε πωλήσεις της ευρωπαϊκής αγοράς τον Μάρτιο, αφήνοντας στην δεύτερη θέση το Golf. Πολύ σημαντικό είναι το γεγονός ότι, τον ίδιο μήνα οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στη Γηραιά Ήπειρο έφθασαν σε επίπεδο ρεκόρ με 1,92 εκατομμύρια ταξινομήσεις και άνοδο 10,5% σε σχέση με τον Μάρτιο του 2015.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επίσης, η ευρωπαϊκή αγορά προσπέρασε την αμερικανική και πλησίασε σε απόσταση αναπνοής την Κίνα (2,02 εκατ. οχήματα), δείχνοντας ότι κρίση, τουλάχιστον στους τέσσερις τροχούς έχει περάσει ανεπιστρεπτί.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της JATO Dynamics, οι 16 από τις 30 χώρες της Ευρώπης σημείωσαν διψήφιο ποσοστό ανόδου, με την Ιταλία να καταγράφει +17,4%, την Ισπανία +12,7% και τη Γερμανία +11,4%. Η Ελλάδα έκανε ρεκόρ με +49,5% αλλά δεν υπολογίζεται μέσα στις μεγάλες αγορές. 

Όσον αφορά στους κατασκευαστές, η VW παρέμεινε στην πρώτη θέση εμφανίζοντας αύξηση 3,9%, η Ford ακολουθεί στη δεύτερη θέση με +15,9% και στην τρίτη βρέθηκε η Renault, προσπερνώντας την Opel.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης