Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Στις αρχές του μήνα γράφαμε για την πρώτη από τις 400 συνολικά Ferrari Enzo που κατασκευάστηκαν ποτέ στην ιστορία. Ένα μοντέλο που τα τελευταία 12 χρόνια είχε στην κατοχή του ο πιλότος της Formula 1, Fernando Alonso, ο οποίος αποφάσισε να την πουλήσει, σε μία δημοπρασία που αναμενόταν να σημειώσει ρεκόρ τιμής.

Οποιαδήποτε Ferrari Enzo, θα «έπιανε» αυτή τη στιγμή από 3 έως 3.5 εκατ. ευρώ, καθώς εκεί υπολογίζεται η αξία αυτού του υπέροχου μοντέλου που κατασκευαζόταν από το 2002 μέχρι το 2004. Για την πρώτη στην ιστορία και με πρώην κάτοχο τον Alonso, οι ειδικοί εκτιμούσαν πως θα «έπιανε» τα 5.3 εκατ. ευρώ, μετατρέποντας την στην ακριβότερη Enzo όλων των εποχών. 

Τελικά ο οίκος που είχε αναλάβει την δημοπρασία του μοντέλου (Monaco Car Auctions) όρισε την αρχική τιμή του μοντέλου στα 4.2 εκατ. ευρώ με σκοπό να ξεπεράσει τα 5. εκατ. ευρώ. Όμως τελικά δεν υπήρξε καμία προσφορά και τελικά το μοντέλο δεν άλλαξε χέρια.  

Για τα τυπικά, να αναφέρουμε πως το οδόμετρο της συγκεκριμένης Enzo γράφει 4.800χλμ. είναι φινιρισμένη στο δημοφιλές χρώμα Rosso Corsa και συνοδεύεται από ένα Κόκκινο Βιβλίο Ferrari Classiche που την πιστοποιεί ως την πρώτη Enzo που κατασκευάστηκε. Επίσης, διαθέτει καθίσματα από ανθρακονήματα τυλιγμένα με μαύρη Alcantara με κόκκινες ραφές και κόκκινα λογότυπα στα προσκέφαλα. Και παρά το γεγονός πως έχει γράψει μόλις 4.800χλμ. δεν είναι η Enzo με τα λιγότερα που έχει δημοπρατηθεί, καθώς πέρυσι μία άλλη στον Καναδά πουλήθηκε έχοντας διανύσει μόλις 227χλμ.

Τέλος, κινείται από έναν 6,0-λίτρων V12 ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 660 ίππων ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα εξατάχυτο αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων που στέλνει την ισχύ στους πίσω τροχούς. Κάνει το 0-100 σε 3.3. δευτ. και έχει τελική στα 350χλμ./ώρα.