Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Τα γερμανικά αυτοκίνητα δεν φημίζονται ακριβώς για την αξιοπιστία τους. Ο πολύπλοκος σχεδιασμός, τα ακριβά ανταλλακτικά και το υψηλό κόστος συντήρησης σημαίνουν ότι συνήθως δεν διαρκούν τόσο πολύ όσο τα αντίστοιχα Toyota ή Honda. Η Mercedes-Benz G-Class αντιστρατεύεται αυτή την τάση, με τη συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων που κατασκευάστηκαν από την παρουσίασή της το 1979 να κυκλοφορούν ακόμα και σήμερα.

Μιλώντας σχετικά με τις προσδοκίες για τη νέα ηλεκτρική G-Class, ο Michael Schiebe, Διευθύνων Σύμβουλος της AMG και επικεφαλής των επιχειρηματικών μονάδων G-Class και Maybach, αναμένει ότι θα συμβαδίζει με τα βενζινοκίνητα αδέρφια της όσον αφορά τη διάρκεια ζωής.

«Το 80% των G-Class που παρήχθησαν ποτέ είναι ακόμα στην αγορά», δήλωσε ο Schiebe.

Η Mercedes κατασκεύασε την 500.000ή G-Class το 2023, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχουν ακόμα πάνω από 400.000 που κυκλοφορούν στους δρόμους σήμερα, σύμφωνα με την εταιρεία. Για σύγκριση, η Porsche λέει ότι μόνο το 70 τοις εκατό περίπου των 911 που έχουν παραχθεί είναι ακόμα σε θέση να οδηγηθούν.

Αν και ο Schiebe δεν αποκάλυψε τι είδους μερίδιο αγοράς αναμένει η Mercedes ότι θα διεκδικήσει η ηλεκτρική G580 με τεχνολογία EQ από τη γκάμα του οχήματος, είναι αισιόδοξος ότι τόσο οι έμποροι όσο και οι πελάτες θα μείνουν ικανοποιημένοι.

«Προσπαθούμε να είμαστε μια πελατοκεντρική εταιρεία», δήλωσε ο Schiebe. «Θέλουμε να παρέχουμε αυτό που θέλουν οι πελάτες. Και αν ζητούν κινητήρες V8, τότε είναι δουλειά μας να παρέχουμε πολύ αποδοτικούς και πολύ ισχυρούς κινητήρες V8.

Μπορείτε πατώντας εδώ, να δείτε όλες τις λεπτομέρειες για την ολοκαίνουργια Mercedes G-Class με τα 1.164 Nm ροπής.

Το μόνο σίγουρο είναι πως η G-Class, με οποιαδήποτε κινητήρα, αποδεικνύει την αξιοπιστία της στο πέρασμα των χρόνων.