Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η εργοστασιακή διάταξη του μοντέλου, διέθετε έναν V6 κινητήρα 132 ίππων και 207 Nm ροπής, την ώρα που το 5άρι χειροκίνητο σασμάν έστελνε την κίνηση στους πίσω τροχούς. Με τελική στα 209χλμ./ώρα και βάρος 1.244κιλά μπορεί να μην είχε αρκετή ταχύτητα για να στείλει κάποιον Back to the Future , όμως οι προς τα πάνω ανοιγόμενες πόρτες και η δημοτικότητα του από την αντίστοιχη ταινία, το έκαναν ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα μοντέλα στον κόσμο.
Τώρα, ήρθε η βρετανική Electrogenic να δώσει άλλο αέρα στο μοντέλο. Η εταιρία αντικατέστησε τον V6 με ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Αυτό περιλαμβάνει μια μπαταρία 43 kWh που βρίσκεται στη θέση του ρεζερβουάρ καυσίμουκαι ένα ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτεί τον πίσω άξονα με 215 ίππους 310 Nm ροπής.
Πλέον το 0-100 έρχεται στα 5 δευτ. (από τα 10 που χρειαζόταν ο V6) ενώ ο Steve Drummond, ο διευθύνων σύμβουλος της Electrogenic, πιστεύει ότι το DeLorean είναι μια προφανής επιλογή για την αλλαγή του συστήματος μετάδοσης κίνησης EV – γιατί ποιος καλύτερος τρόπος για να φτιάξεις ένα αυτοκίνητο που είναι γνωστό περισσότερο για την εμφάνισή του παρά για τις επιδόσεις του;
Το κιτ βελτιώνει την απόδοση χωρίς να αφαιρεί κανένα από τα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά του πρωτότυπου. Στην πραγματικότητα, ως EV, είναι σχεδόν πιο εναρμονισμένο με το αρχικό όραμα και προσθέτει μόλις 40 κιλά στο βάρος του stock.
“Όταν ο John DeLorean ξεκίνησε να κατασκευάσει το DMC-12 πριν από σαράντα χρόνια, ήταν αποφασισμένος να δημιουργήσει ένα σπορ αυτοκίνητο που θα ήταν βιώσιμο και θα άντεχε στη δοκιμασία του χρόνου. Επομένως, η μετατροπή σε ηλεκτρικό ρεύμα έχει απόλυτο νόημα και μοιάζει να συμβαδίζει με το ήθος του αρχικού έργου”, δήλωσε ο Drummond. Θα προσφέρει πάνω από 250χλμ. αυτονομία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η όλη αλλαγή είναι πλήρως αναστρέψιμη. Δεν απαιτεί κοπή, κατασκευή ή τροποποίηση του πλαισίου.